Jo Are Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 Hei, jeg har litt lyst på en xbox 360 elite men jeg har en playstation 3 fra før. Så er det noen vits i å eie begge maskinene, jeg liker kontrollen til xbox bedre enn ps3 sin da, men er det noen bedre grunner til å eie begge. Er det non kule spill som bare kommer til en av konsollene? På forhånd takk. NB! ikke gjør dette til en xbox vs ps3 tråd.
Kjeksmestern Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 Massevis av solide titler (eksklusive) spill ute til 360, Halo 3 kommer jo også snart. Ikke så dumt med to nei.
_KroSjefen_ Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 eg kan skrive under på att og eige begge er ingen ulempe..masse bra titler som kommer til begge to.. pass på så dei ikkje står for nærme kvarandre..så det ikkje blir krangel..
Bloody Mess Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 (endret) Er noen eksklusive X360-titler som er verdt å få med seg, pluss noen flere kommende. Endret 2. september 2007 av BTK
Bruker-104685 Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 Er enige med dem ovenfor her, jeg har selv alle 3 konsollene og det kommer sinnsykt mye bra dem til dem 3 av spill framover Slipper å gå glipp av stortitler som er eksklusive til PS3, Xbox 360 og Wii
jvc1986 Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 Jeg har idag Wii og X360 og har planer om å anskaffe en PS3 om ikke for annet enn å se Blu-ray filmer på
Bear^ Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 X360 har nå sine grunner ha, liksåvel som PS3 har sine grunner. Ekslusive spill til X360 som f.eks Alan Wake og eksklusivt innhold til GTA 4 er goe grunner for å eie en X360, og også gode spill som Bioshock og gode online muligheter på X360. Har selv per i dag X360 og Wii og skal ha meg en PS3 om ikke så alt for lenge for å få spill som GT5 og LittlebigPlanet. For min del ser jeg ingen grunn til å krige om hvem som er best da det er helt klart at begge har sine negative sider og positive sider.
E-wok Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 Personlig synes jeg det holder med 360, men hva sier vel det deg? Dette er jo så subjektiv at det ikke går ann å snakke om. PS3 har jo mange titler som ikke 360 får, så det er vel ikke så gærlig med begge.
Tomtruck Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 Bioshock, Gears of War, Dead Rising, Forza Motorsport 2, Crackdown, Saints Row samt kommende Halo 3 og Mass Effect er VELDIG gode grunner for å skaffe seg en 360.
UrgeLoL Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 Om du har en god spillpc så er det ikke så mye vist.
_norse_ Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 360: Halo 3, Bioshock, Mass Effect, Alan Wake, Forza 2, Gears of War, Lost Odyssey, PGR4, Ace Combat 6, Naruto, Eternal Sonata, Splinter Cell: Conviction, Fable 2, Viva Pinata, Dead Rising PS3: Uncharted, Heavenly Sword, GT5, FF13, MGS4, Killzone 2, Motorstorm, LittleBigPlanet, Warhawk, Socom, Kort sagt: nok grunner til å eie begge.
phewBAR Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 Bioshock, Gears of War, Dead Rising, Forza Motorsport 2, Crackdown, Saints Row samt kommende Halo 3 og Mass Effect er VELDIG gode grunner for å skaffe seg en 360. 9410827[/snapback] Yep! Alle der er veldig gode grunner! Om du har en god spillpc så er det ikke så mye vist. 9410888[/snapback] Om du ser over, er ett av de spillene ute på PC, og ett kommer.. så joda, fins nok av grunner til å skaffe seg 360! Men skjønner også poenget ditt Urge, MS skyter seg selv litt i foten med å drive med 2stk plattformer. Men såklart, skal du spille EA spill kan du likesågodt droppe PS3 også da de slipper det meste til PC
ugh! Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 Fremstår for meg som merkelig å kjøpe alle konsoller på launch, personlig titter jeg på lanseringstitlene for å se om noe frister før jeg kjøper. Jeg landet på 360 mye grunnet Gears of War, hvilket jeg er meget fornøyd med.
Whackedorange Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 Hvis du har lyst til å glipp av Mass Effect, PGR 4, Alan Wake, Too Human, Forza 2, Halo 3, Bioshock osv så dropp å kjøp en 360. Har begge to og er glad for det selv om tiden mest blir brukt på 360.
Zeph Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 Sitat trådstarter: "NB! ikke gjør dette til en xbox vs ps3 tråd." Vennligst respekter dette, eit knippe innlegg er fjerna.
Mala Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 pass på så dei ikkje står for nærme kvarandre..så det ikkje blir krangel.. 9410285[/snapback] Faren er vel større for at PS3 sin varme dreper 360`en momentant Men eg angrer ihvertfall ikkje eit sekund på at eg har invistert i begge konsollene. Det beste fra to verdener
Dragoncrest Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 Hvis man har råd til det så er det absolutt noen vits å ha alle tre konsollene. Alle tre plattformene har sine eksklusive spill som er/vil være verd å ha.
Tharos. Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 Det beste er å ha så mange konsoller som du klarer å spille på. Det nest beste er å ikke ha noen. Gå deg heller en tur i skog og mark, plukk bær, lytt til fuglesangen.
Vo0do0 Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 Dersom du har pengene til det, er det absolutt ingen ulempe å skaffe seg en 360. Jeg har alle tre, og det er 360en som er mest i bruk.
Jo Are Skrevet 3. september 2007 Forfatter Skrevet 3. september 2007 (endret) Jeg er litt redd for at hvis jeg får meg en 360 så blir ikke ps3 så mye brukt, og det er jo litt synd siden den koster hele 6000 kr Endret 3. september 2007 av Tom-i-hue
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå