Gå til innhold

Den store Dell XPS m1530 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis ikke denne detter ganske bra i pris i tillegg til å få LED skjerm så er den tapt...alt for overpriset...selv i forhold til 1330'en...bare se på Vostro 1500...kan ikke måle seg for å si det slik :)

Design er konge men ikke verdt 5k :p

 

 

siterer den.

 

Jeg for min del har revurdert hele m1530 og ser nå på 1710 eller 1730.

 

men en xps blir det uansett ;) men ikke før div oppdateringer etter jul.

Endret av Neo6630
Lenke til kommentar

Det er ikke bare designet som trekker opp prisen på m1530, den yter også ganske bra. Såvidt jeg vet er det den maskinen med 8600M GT skjermkort med overlegent høyest score i 3DMark06 med originale innstillinger, den slår faktisk flere maskiner med 8700M GT i original tilstand. Så ett eller annet har Dell gjort riktig med denne maskinen...

Lenke til kommentar
Det er ikke bare designet som trekker opp prisen på m1530, den yter også ganske bra. Såvidt jeg vet er det den maskinen med 8600M GT skjermkort med overlegent høyest score i 3DMark06 med originale innstillinger, den slår faktisk flere maskiner med 8700M GT i original tilstand. Så ett eller annet har Dell gjort riktig med denne maskinen...

 

 

ja sant det. men jeg er veldig i tvil på hvilken xps jeg skal velge..

 

Står mellom

 

M1530

M1710

M1730

 

Noen som har en formening om hvilke av disse modellene som gir mest for pengene og hvilke som er "best"?

Lenke til kommentar
hvor stod det GDDR3?

uansett vil det gi en relativt fin økning i ytelsen på 1530, 1330 vet jeg ikke

 

Hmmmm godt spm faktisk...prøver å finne det igjen nå... :p

 

*Lete lete*

 

Skal si ifra når jeg finner noe :)

 

UPDATE: Ok, jeg finner offisielt ingen steder det står på siden lenger...så ville nok hørt med Dellpå tlf.

Endret av jbrand
Lenke til kommentar

spurte om dette i M1330 tråden også, men spør her også siden dette er M1530 relatert. :)

 

 

valget mellom M1330 eller M1530 De er også en del billigere selv med det beste oppsettet enn M1730. Ser det at M1730 vil bli veldig stor å tung om man skal ha den med seg. Egner seg vel egentlig best som en erstatter til en stasjonær.

 

Skal kjøpe meg xps etter jul og jeg har sett at M1530 skal komme med led skjerm etter jul. Vil jeg gjøre det beste kjøpet ved å gå for en oppgradert M1530 med led skjerm og Blu-ray lastestasjon fremfor en M1330 med de beste funksjonene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...