Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kysser foreldrene deres?


Anbefalte innlegg

Mamma og pappa har bodd sammen så lenge jeg har vært til. Og noe som slo meg for et par år siden, er at de veldig sjeldent klemmer, kysser og sier de er glad i hverandre. Skjønner ikke hvorfor de ikke viser at de er glad i hverandre.

 

Er det virkelig sånn det blir med årene? Er foreldrene deres sånn også?

 

Greier ikke helt se for meg voksen i et forhold hvor man såvidt tar på hverandre. Virker så fjernt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, mine foreldre.. vel, jeg bor ikke hjemme lenger, så jeg kan ikke si at jeg VET. Men jeg har hvertfall sett dem klemme, kysse hverandre på panna etc, så - ja. Lånte dessuten mors mobil for å sende en melding til søsteren min da jeg hadde glemt min hjemme, og fikk se en nattamelding fra mams til paps. Måtte trekke på smilebåndet da jeg leste den :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Mamma og pappa har bodd sammen så lenge jeg har vært til. Og noe som slo meg for et par år siden, er at de veldig sjeldent klemmer, kysser og sier de er glad i hverandre. Skjønner ikke hvorfor de ikke viser at de er glad i hverandre.

 

Er det virkelig sånn det blir med årene? Er foreldrene deres sånn også?

 

Greier ikke helt se for meg voksen i et forhold hvor man såvidt tar på hverandre. Virker så fjernt.

9370560[/snapback]

 

Etter hvert så blir "tidlige" kjærlighetserklæringer ute hos dine foreldre. Det er kanskje fordi kjærlighet er ikke kyssing/tafsing/puling. "Kjærlighet" er kanskje heller å vaske trusa til samboeren, eller å sykle på butikken for å kjøpe bind osv.

Lenke til kommentar
Etter hvert så blir "tidlige" kjærlighetserklæringer ute hos dine foreldre. Det er kanskje fordi kjærlighet er ikke kyssing/tafsing/puling. "Kjærlighet" er kanskje heller å vaske trusa til samboeren, eller å sykle på butikken for å kjøpe bind osv.

9378917[/snapback]

Håper jeg og kommende samboer aldri blir sånn.

 

Tror jeg har sett mamma og pappa kysse kanskje 4-5 ganger det siste året.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Etter hvert så blir "tidlige" kjærlighetserklæringer ute hos dine foreldre. Det er kanskje fordi kjærlighet er ikke kyssing/tafsing/puling. "Kjærlighet" er kanskje heller å vaske trusa til samboeren, eller å sykle på butikken for å kjøpe bind osv.

9378917[/snapback]

Håper jeg og kommende samboer aldri blir sånn.

 

Tror jeg har sett mamma og pappa kysse kanskje 4-5 ganger det siste året.

9381514[/snapback]

 

Skal dere ha egen hushjelp?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...