Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kysser foreldrene deres?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Mamma og pappa kysser ofte de, så lenge minstesøss ikke er i nærheten, da hu har en lei tendens til å klikke vinkel på de og slå og sparke pappa fordi hu synes det er "ille når folk over 20 kysser, det er så ekkelt og stygt".

Det går helt greit under 20, men over er et nay nay for henne.

 

Men så lenge hu ikke er der, kysser og klemmer de rett som det er.

 

Ingen problemer med det i det hele tatt, bare normalt for to mennesker som er glad i hverandre å utveksle slikt, uansett alder. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Gjest Bruker-95147
Hos morra mi er det litt annerledes, der kysser de og klemmer ganske ofte. Hender ofte at de må ut på hytta og mate "katten" midt i uka.. hehe

:!:

 

Søtt da. Skulle ønske foreldrene mine var hakket mer kjærlige, hvertfall.

 

Du skal nå ikke være så sikker på at dette bare er søtt ...!?

Jeg mener, hvis de ser seg nødt til å rømme til en hytte for å gjøre de unevnelige tingene, så virker det litt skremmende ... :ph34r:

aa1140427ht.jpg

Lenke til kommentar

Det er faktisk litt rart å tenke på, men foreldrene blir ganske rare når de blir eldre.

Kan telle på to hender antall ganger jeg har sett de kysse ordentlig på munnen liksom. Merkelig.

 

Men de er jo glad i hverandre og koser litt med hverandre og sånn da..

alt bra der i gården

 

ser at noen snakker om foreldrenes sexliv.. det skal jeg ikke tenke på :p

Lenke til kommentar
Hos morra mi er det litt annerledes, der kysser de og klemmer ganske ofte. Hender ofte at de må ut på hytta og mate "katten" midt i uka.. hehe

:!:

 

Søtt da. Skulle ønske foreldrene mine var hakket mer kjærlige, hvertfall.

 

Du skal nå ikke være så sikker på at dette bare er søtt ...!?

Jeg mener, hvis de ser seg nødt til å rømme til en hytte for å gjøre de unevnelige tingene, så virker det litt skremmende ... :ph34r:

[img+]http://img356.imageshack.us/img356/682/aa1140427ht.jpg[-/img]

Hehe, syns det er likegreit, hytta er 40 min fra hjemmet vårt, syns det er helt glimrende, er aleine hjemme i helgene og her er det ofte fest og fanteri i helga. Var knall at dem var borte når jeg hadde dame også.. Da gåre ann å kose seg litt uten å være bekymra for at mamma og stefar kommer hjem

 

Og ja, katta vår lever på hytta den.. ikke hjemme. Trur egentlig den finner all maten i skogen da men, erhh.. Fin unnskyldning :p De sier det faen meg heletia. :D

Lenke til kommentar

Tja, nå er jo pappa død, så mamma kysser ikke pappa så mye. Mamma og mammas nåværende samboer derimot ... Rimelig liten tvil om at det er kjærlighet der i gården for å si det sånn. Har jo til og med hørt litt mer en bare sove-lyder fra soverommet deres en gang. Både litt knirking og litt stønning :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...