Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kysser foreldrene deres?


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147
Hos morra mi er det litt annerledes, der kysser de og klemmer ganske ofte. Hender ofte at de må ut på hytta og mate "katten" midt i uka.. hehe

:!:

 

Søtt da. Skulle ønske foreldrene mine var hakket mer kjærlige, hvertfall.

 

Du skal nå ikke være så sikker på at dette bare er søtt ...!?

Jeg mener, hvis de ser seg nødt til å rømme til en hytte for å gjøre de unevnelige tingene, så virker det litt skremmende ... :ph34r:

[img+]http://img356.imageshack.us/img356/682/aa1140427ht.jpg[-/img]

Hehe, syns det er likegreit, hytta er 40 min fra hjemmet vårt, syns det er helt glimrende, er aleine hjemme i helgene og her er det ofte fest og fanteri i helga. Var knall at dem var borte når jeg hadde dame også.. Da gåre ann å kose seg litt uten å være bekymra for at mamma og stefar kommer hjem

 

Og ja, katta vår lever på hytta den.. ikke hjemme. Trur egentlig den finner all maten i skogen da men, erhh.. Fin unnskyldning :p De sier det faen meg heletia. :D

 

Way to go! :new_woot:

 

Men, hva med den stakkars pusen da. eller heller pusene ... :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tja, nå er jo pappa død, så mamma kysser ikke pappa så mye. Mamma og mammas nåværende samboer derimot ... Rimelig liten tvil om at det er kjærlighet der i gården for å si det sånn. Har jo til og med hørt litt mer en bare sove-lyder fra soverommet deres en gang. Både litt knirking og litt stønning :wee:

 

er så evig takknemmlig for at jeg ALDRI har opplevd det.. Egentlig litt rart, lurer på hvordan jeg og den eventuella "kona" jeg måtte få skal forholde oss når vi får unger :hmm: ... Trur foreldra våres får en del helger med barnepass :p

Lenke til kommentar

Et hot tips (ja, det kommer pussig nok av egen erfaring :p) da er jo at det ikke er genialt å gjøre det i rommet ved siden av eller rommet rett over. Helst minst et rom eller en etasje til nærmeste person. Da skal det litt til før noen hører hva som foregår, spesielt hvis de sover :yes:

Lenke til kommentar
Tja, nå er jo pappa død, så mamma kysser ikke pappa så mye. Mamma og mammas nåværende samboer derimot ... Rimelig liten tvil om at det er kjærlighet der i gården for å si det sånn. Har jo til og med hørt litt mer en bare sove-lyder fra soverommet deres en gang. Både litt knirking og litt stønning :wee:

 

er så evig takknemmlig for at jeg ALDRI har opplevd det.. Egentlig litt rart, lurer på hvordan jeg og den eventuella "kona" jeg måtte få skal forholde oss når vi får unger :hmm: ... Trur foreldra våres får en del helger med barnepass :p

 

Er det ikke du som aldri skulle ha barn? : D

 

Måtte selv smile litt av noen bilder jeg fant på loftet her om dagen av mamma og pappa på ferie fra før de gifta seg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...