Gå til innhold

Infotråden om µTorrent! Tips og triks.


1915

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IHWlGMJn
sånn nå har jeg gjort det men det fungerer fremdeles ikke(den begynnerå laste ned i firefox og det kommer opp"error in command line" jeg har 1.7.5 versonen men funka ikke på bitlord heller så

9579688[/snapback]

Prøv å dra en .torrent-fil inn i uTorrent... feilmelding da?

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Alle sammen: Gå inn i uTorrent, trykk på Help>About uTorrent, og klikk T. Enjoy.

9577433[/snapback]

Haha... synd det ikke var musikk ;)

 

Du bør velge utorrent som standardprogram for torrenter.

 

(Høyreklikk på en torrent og trykk på egenskaper. Trykk på "endre" bak "åpnes i", og velg utorrent.) :)

9577687[/snapback]

...eller Options > Preferences > Associate with .torrent files

 

EDIT:

Kan forresten være en ide å fjerne det bildet kjetil92

9579283[/snapback]

 

sånn nå har jeg gjort det men det fungerer fremdeles ikke(den begynnerå laste ned i firefox og det kommer opp"error in command line" jeg har 1.7.5 versonen men funka ikke på bitlord heller så

9579688[/snapback]

 

Visst Firefox har innebygd torrentklient, må den slås av.. (Har aldri brukt Firefox).

Endret av Kaggen
Lenke til kommentar

uTorrent bruker mest sannsynlig mindre ressurser, er anbefalt på flere sider, ABC er det ikke sikkert du får lov til å bruke på enkelte private trackere, mer pålitelig mtp på rapportering av overføringsdata og gjør generelt sett det du ber om. Samt en (for meg) uunnværlig scheduler som kan begrense hastigheten til gitte tider av døgnet etc.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHWlGMJn
jeg har liksom prøvd å lasta ned fra internet explorer også og lasta ned til andre program bla. men kommer opp samme melding uansett"mad" "error in command line

9582457[/snapback]

Har du prøvd det jeg skrev? Dra en .torrent inn i uTorrent... eller åpne den direkte i utorrent på annet vis..?

Lenke til kommentar
Muligens nybegynnerspørsmål, men..

 

Hva gjør jeg hvis jeg vil flytte en torrent fra en disk til en annen? Altså seede den fra et annet sted på harddisken, eller annen harddisk?

9586003[/snapback]

 

Var det meg hadde jeg fjerna torrenten fra utorrent. Så flytta det du ville seede, så adde torrenten igjen og der du vanligvis velger hvor du skal laste ting ned til (i uTorrent), velger du heller mappen der det du vil seede befinner seg. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som vet om det finnes en funksjon i µTorrent som gjør at man setter torrents på pause dersom man ikke oppnår kontakt med trackeren? Er så kjipt å laste opp opptil flere timer før man lukker uTorrent; for senere å finne ut at upload stats ble borte fordi trackeren var nede.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHWlGMJn
Noen som vet om det finnes en funksjon i µTorrent som gjør at man setter torrents på pause dersom man ikke oppnår kontakt med trackeren? Er så kjipt å laste opp opptil flere timer før man lukker uTorrent; for senere å finne ut at upload stats ble borte fordi trackeren var nede.
Tvilsomt, men ikke veit jeg

Uansett: Er det ikke bare fint å bidra til at systemet faktisk fungerer da? Uavhenging av om du får statsa dine eller ei...

 

Umm.. har et lite problem som jeg ikke finner en løsning på.Har huka av for at utorrent skal flytte ferdige torrents(Torrentfilene altså) til en ny mappe, men den flytter de ikke, den kopierer de. Det gjorde den ikke før.. hvor kan det være kluss?
Jeg huka av for store torrent files også. Da flytter den de ferdige som den skal.. Endret av Slettet-IHWlGMJn
Lenke til kommentar
Tvilsomt, men ikke veit jeg

Uansett: Er det ikke bare fint å bidra til at systemet faktisk fungerer da? Uavhenging av om du får statsa dine eller ei...

 

På motsatt side er det dumt at andre får laste ned uten at det teller på deres stats. Anyways, har virkelig ikke klart å finne en slik løsning så får vel bare akseptere det.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...