Gå til innhold

Infotråden om µTorrent! Tips og triks.


1915

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det du ikke får till med RSS?

 

Og er det flere en meg som har følgende problemer:

 

*At nettet blir treigt ETTER jeg har brukt utorrent?

*At utorrent oppdatere til beta versjon automatisk ( nei den beta uppdate boksen er ikke krysset av )

*At jeg plutselig ikke kan koble til verken seeds eller peers selv om det er flere hundre av de

Endret av Turbo sindre
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Hei, etter ganske lenge uten å ha rørt torrent, skulle jeg idag laste ned noe. Problemet er at når jeg lastet ned noe så gikk det i 30(pluss, minus)kb/s.

Når jeg da surfer så bruker diskusjon.no(å andre sider også) like lang tid å laste som om jeg hadde 54k. Jeg har 16Mbit som tilsvarer rund 1,3Mb/s, så det er nokk hastighet. Noen som vett hvorfor?

 

henger meg på :(

sliter med akkurat det samme

Det er fordi dere uploader i samme slengen. Jeg pleier og høyreklikke, "Set speed limit" eller hva det heter, og sette upload på 25KBs maks :) Da går det glatt her, ellers skjønner jeg dere :(

Lenke til kommentar
På min µTorrent laster det ikke ned. Ingen av torrentene laster ned i det hele tatt, og de står bare på "X (0)".

Du har vel ikke blokkert helt for uploads? Tror nemlig at opplastingsgrensa ikke må være for lav for at du skal få laste ned noe. :hmm:

 

Det forklarte mer. Jeg er nemlig en sånn en som ikke deler.

Lenke til kommentar
På min µTorrent laster det ikke ned. Ingen av torrentene laster ned i det hele tatt, og de står bare på "X (0)".

Du har vel ikke blokkert helt for uploads? Tror nemlig at opplastingsgrensa ikke må være for lav for at du skal få laste ned noe. :hmm:

 

Det forklarte mer. Jeg er nemlig en sånn en som ikke deler.

 

Du er en "leech" med andre ord.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

nei for da er utorrent borte i listen over hvilket program nettleseren skal åpne .torrentfiler med. du må velge programmet på nytt, altså utorrent, så finner den det.

 

hvilken nettleser er det snakk om ?

 

har du også prøvd å lagre filen og etterpå dra den inn i utorrent ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...