Gå til innhold

Infotråden om µTorrent! Tips og triks.


1915

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
DHT, distributed "tracker" (hash table),

1) allows  users to download torrentleech torrents, allowing them to do whatever the hell they want and not be held accountable for it.

2) The client forces it on you and keeps DHT "seeded" even when the tracker is up.

3) It will share your passkey, enabling other people to download torrents masquerading as you.

 

Mao, ting som ligger på en privat torrentserver/tracker blir distrubert via DHT-systemet.

Så...folk som ikke er medlemmer av en torrentside kan via dette systemet finne peers og seeds via dette systemet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-IHWlGMJn

Umm.. har et lite problem som jeg ikke finner en løsning på.

 

Har huka av for at utorrent skal flytte ferdige torrents(Torrentfilene altså) til en ny mappe, men den flytter de ikke, den kopierer de. Det gjorde den ikke før.. hvor kan det være kluss?

Endret av Slettet-IHWlGMJn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHWlGMJn
Wtf.

Torrents er ftw da.

DC++ som er crap.

Og laste ned med 1.2 MB/s er rimelig rask.

9538083[/snapback]

 

For the win?

 

Ikke her i all fall. :thumbdown:

9538147[/snapback]

Dette kommer jo heelt an på hvem du laster fra på DC++ og hvilke torrenter du har. Om du har en torrent med 1 seed og 0 peers så får du tvilsomt den helt store farten :S

Endret av Slettet-IHWlGMJn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHWlGMJn

Da kan jeg jo bumpe mitt spørsmål. Tror ikke noen fikk det med seg :dontgetit:

 

Umm.. har et lite problem som jeg ikke finner en løsning på.

 

Har huka av for at utorrent skal flytte ferdige torrents(Torrentfilene altså) til en ny mappe, men den flytter de ikke, den kopierer de. Det gjorde den ikke før.. hvor kan det være kluss?

9535655[/snapback]

Lenke til kommentar
µTorrent ble kjøpt opp av BitTorrent Inc. og ryktene har vært mange om hvorvidt trafikk blir logget. Så vidt jeg har sett er det ingen som har klart å komme opp med bevis på dette til tross for mange forsøk. Syns bare det blir altfor dumt å komme med en slik bastant påstand som du gjorde uten å ha noe som helst hold for det. Kommer det bevis på dette er jeg blandt de første til å avinstallere µTorrent ...

 

/AndyG

9446967[/snapback]

 

Ja, enig at jeg ikke burde påstå at de logger trafikken. Men jeg vil ikke ta noe sjanser. Så derfor kjører jeg µTorrent 1.6 intill 1.7.X er bevist trygg.

9448141[/snapback]

 

hvilke side burde jeg bruke til å laste ned filer(filmer, spill og programmer) og er det greit å gjøre det via firefox?

 

et spørsmål til, jeg har hørt om et guitar program som heter guitar pro 5 eller no hvis noen vet hvem side jeg kunne fått lastet ned det så si ifra! :thumbup:

Lenke til kommentar
Alle sammen: Gå inn i uTorrent, trykk på Help>About uTorrent, og klikk T. Enjoy.

9577433[/snapback]

 

her er SS av problemet(virker som feilen kommer deamon tools:S men vet ikke

9577456[/snapback]

 

Du bør velge utorrent som standardprogram for torrenter.

 

(Høyreklikk på en torrent og trykk på egenskaper. Trykk på "endre" bak "åpnes i", og velg utorrent.) :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHWlGMJn
Alle sammen: Gå inn i uTorrent, trykk på Help>About uTorrent, og klikk T. Enjoy.

9577433[/snapback]

Haha... synd det ikke var musikk ;)

 

Du bør velge utorrent som standardprogram for torrenter.

 

(Høyreklikk på en torrent og trykk på egenskaper. Trykk på "endre" bak "åpnes i", og velg utorrent.) :)

9577687[/snapback]

...eller Options > Preferences > Associate with .torrent files

 

EDIT:

Kan forresten være en ide å fjerne det bildet kjetil92

Endret av Slettet-IHWlGMJn
Lenke til kommentar
Alle sammen: Gå inn i uTorrent, trykk på Help>About uTorrent, og klikk T. Enjoy.

9577433[/snapback]

Haha... synd det ikke var musikk ;)

 

Du bør velge utorrent som standardprogram for torrenter.

 

(Høyreklikk på en torrent og trykk på egenskaper. Trykk på "endre" bak "åpnes i", og velg utorrent.) :)

9577687[/snapback]

...eller Options > Preferences > Associate with .torrent files

 

EDIT:

Kan forresten være en ide å fjerne det bildet kjetil92

9579283[/snapback]

 

sånn nå har jeg gjort det men det fungerer fremdeles ikke(den begynnerå laste ned i firefox og det kommer opp"error in command line" jeg har 1.7.5 versonen men funka ikke på bitlord heller så

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...