Gå til innhold

Infotråden om µTorrent! Tips og triks.


1915

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
når man ser på peers på utorrent så kan man jo se ip og hvilke nettleverandør folk har.

 

jeg lurer pådhcp.bluecom.no er det adsl ?

9450479[/snapback]

 

dhcp.bluecom.no er en antakelig en dhcp-server. Dvs, serveren hos Bluecom (en isp?) som deler ut ip-adresser. Når jeg går på www.bluecom.no blir jeg videresendt til www.ventelo.no og de selger ADSL.

Lenke til kommentar

det stemmer bra det ja :)

 

1 mb= 125 kb/s på torrent

3 mb=375 kb/s på torrent

 

125x3=375

 

så du har litt over 3 mb. men leverandøren klarer jo ALDRI å levere akkurat på kb/s man skal ha. det er umulig. jeg ligger av og til oppe i 380 kb/s jeg og. men siden jeg deler nett med 3 andre så ligger jeg på en rundt 360 kb/s ned og mellom 50-80 kb/s opp.

 

:)

Lenke til kommentar
private trackere kan man ta på pm. ellers bryter man reglene på forumet!

9452547[/snapback]

 

Er det å anbefale private tracker imot forum reglene?

Regner med at du da tenker på nedlasting av kopisperret programvare?

Finnes drøsseviss av "lovlige" ting på forskjellige private trackere da :)

 

Hvis noen har anbefalinger, så kan de jo alltids sende meg en PM da :)

 

Men hvorfor deaktivere DHT? Gir det bedre hastighet?

Lenke til kommentar

Noen som vet for dette ? :

 

okei. jeg har 2 pc'er. en stasjonær og en laptop.

 

jeg laster ned med begge. men jeg er kunn conectable med laptopen :(

 

altså. i utorrent så er jo det en pil på siden når man er connectable så er den blå og hviss ikke er den rød. så på stasjonær pcn blir dem rød :(

 

men på laptopen er de blå. så da er jeg ikke connectable på den ene pcn men den andre. det irriterer meg sykt.

 

jeg bruker trådløst siden routern står så langt uanna. men har godt signal fordet. har satt manuel ip på begge pc'er og åpner port for utorrent i routern til begge pcn'e.

 

hva kan jeg gjøre for å få det connectable ?

 

på laptopen min så laster ned noe fra randomtracker nå. og på stasjonær pcn holder jeg på å laste ned fra random og private trackere. men alle torrenter på stasjonær pc'n er rød uansett. jeg har trykket på "update tracker" og venta men de blir ikke blå :(

 

og trackerne er ikke nede for det er snakk om sikkert 10 forskjellige trackere .

 

 

hva gjør jeg da ?

edit: glemte å skrive at jeg er koblet tilsamme nettverk med begge datamaskinene.

Endret av 1915
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...