Gå til innhold

Infotråden om µTorrent! Tips og triks.


1915

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

jeg har problemer med å få åpnet porter. (bor på hybel)

hybelverten har telenor. og han har det aller gamleste modemet til telenor. husker ikke serie nr til det. 500 eller noe sånt :S

og så har han en routern som jeg ikke har peiling på hvilken er :S det er en trådløs router som er koblet til telenormodemet. fordi vi bruker trådløst her på hybeln =)

ipn til trådløs routeren er 192.168.0.1 (se vedlagt screenshot av routeren, da vet kansje noen her hvilken det er) :)

 

takker for svar. håper noen kan hjelpe meg med å få åpnet porten til utorrent jeg bruker =)

2004808143286470168_rs.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nei det er av de nyeste torrentene og den har omtrent 55000 seedere, + at jeg har mange torrenter i lista men ingen av de vil åpne og en av de jeg startert for et par måneder siden stoppet på 80 % og vil nå ikke fortsette videre.

 

Har forresten to PC-er og det er likens på begge.

Lastet ned bittorrent for å teste om det var noe galt med utorrenten min og da fikk jeg plutselig 500 kb/S på en torrent som ikke startet med utorrent.

Endret av odderling
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Torrent er nytt for meg så jeg har et par "newbie" spm.

Jeg har ett telenor modem(Speedtouch 546T2) og en trådløs router(Linksys WRT54G v2.2).

 

1. Skal jeg åpne en port i den trådløse routeren og kun den? Dvs at jeg ikke gjør noe med modemet?

 

2. Kan jeg koble til en nettverksledning fra pc direkte i modemet og så slippe portforwarding?

Lenke til kommentar
Torrent er nytt for meg så jeg har et par "newbie" spm.

Jeg har ett telenor modem(Speedtouch 546T2) og en trådløs router(Linksys WRT54G v2.2).

 

1. Skal jeg åpne en port i den trådløse routeren og kun den? Dvs at jeg ikke gjør noe med modemet?

 

2. Kan jeg koble til en nettverksledning fra pc direkte i modemet og så slippe portforwarding?

hvilken ip får du ?

 

192.168.1.xxx

 

eller 10.0.0.x

 

?

Lenke til kommentar

Har et lite problem med µTorrent her.

Når jeg (som ikke bruker det trådløse nettverket) eller noen som bruker det trådløse nettverket i huset bruker Torrent så blir internetten satt ut for alle alndre personer. Til og med meg som ikke bruker det trådløse nettverket. Er det noen spesielle porter jeg skal åpne elns. for å få dette til å gå bort. Forferdelig irriterende å nesten aldri kunne bruke torrents.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...