_KroSjefen_ Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 Det ryktes eller er kansje bekreftet att x360 versjonen av Haze er kansellert og er no ein ps3 ekslusiv. står lite om hva grunnen er men et tviler på att det er problem under utvikling.. KILDE
BlastyTrasty Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 (endret) Heilt sikkert, timed exclusive. Ubisoft er som kjend veldig glad i å ta imot cash, imot å seie at spel X ikkje kjem til konsoll X. Assassins creed anyone? Ikkje så veldig mykje exclusives ifrå dei heller - faktisk er einaste eg kjem på i farta SC5. Dei får retta på meg dei som vil. Endret 24. august 2007 av dark by design
mbiof Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 Høres ut som et lurt trekk av ubisoft. Spillet hadde blitt most av bioshock og halo 3 på 360. Lettere å markere seg med fps på sony konsoll.
Mala Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 Haze hadde neppe hatt noe sjangse på 360 om det hadde blitt sluppet de neste mnd. likevel, så dette er nok eit smart trekk dersom det er snakk om times eksklusive.
Bebeluv Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 timed exclusive har det vell alltid vært, men trur det er snakk om at dem dropper 360 versjonen. Som sagt så hadde det neppe solgt noe godt da 360 eierne er så bortskjemte med spill allerede.
Hansiii Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 (endret) Er vel like greit å kutte tapene, Haze har jo ikke akkurat fått mye god pr i det siste og det ser vel ikke akkurat ut til å bli en salgs suksess Endret 24. august 2007 av Hansiii
prebenl Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 (endret) Er vel like greit å kutte tapene, Haze har jo ikke akkurat fått mye god pr i det siste og det ser vel ikke akkurat ut til å bli en salgs suksess 9350577[/snapback] Hvor har det fått dårlig PR? Jeg har bare lest positive ting om spillet. Det kommer vel ikke akkurat til å selge Halo opp til kneet en gang, men det er vel enda ingen ting som skulle tilsi fiasko? Det er jo tross alt flere av hovedpersonene bak suksesser som Goldeneye og Timesplitters som står bak Haze. Personlig er det FPSen jeg ser mest frem til i all overskuelig fremtid. Spillet skulle forøvrig ikke bli sluppet før neste år på X360, noe som har vært kjent en god stund nå.. Endret 24. august 2007 av Geofrank
_norse_ Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 Spillet har jo vært i utvikling til 360 så da må Sony betalt en god slump for å få de til å droppe en versjon de har brukt penger på å utvikle. Vi får se hva som skjer, men spillet kommer uansett bare til PS3 i år, og hvis spillet er knallbra så kjøper man det til PS3. X360 release listen er såpass full av topptitler at det er nok uansett lurt å bare lansere det på PS3 så det ikke "drukner".
Bear^ Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 (endret) Om dette plutselig er blitt PS3 ekslusivt spør jeg meg selv, hvor mye betalte Sony for dette? For jeg tviler på at Ubisoft dropper et multiplatformspill til en konsoll som selger og har såpass god dekke som X360 har over PS3. Og da kommer og et spørsmål, Sony skulle jo ikke kjøpe ekslusivitets avtaler lengere, hvorfor har de endret taktikk? Endret 24. august 2007 av TCi
Knebel Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 ..Og da kommer og et spørsmål, Sony skulle jo ikke kjøpe ekslusivitets avtaler lengere, hvorfor har de endret taktikk? 9352510[/snapback] Kan muligens tyde på at Kaz har et annet syn på dette enn hva Gærne Ken hadde ja: Say goodbye to Ken Kutaragi's route! SCE Chairman Kaz Hirai speaks #1 SCE Kaz Hirai gave a speech to the industry insiders during a SCE event on July 18. "It's all the software makers and creators who walk the PlayStation here to this state. We are now returning to this starting point. Any comments will be appreciated." This speech surprised most audience inside the event. In the past few years, ex-chairman Ken Kutaragi often gave speeches that only did self-praise to his company's own products. Software makers have had a hard time under this shadow. After hearing this speech, one industry insider said "This is basically a declaration of leaving Ken Kutaragi's route. With Kaz Hirai's words for real, perhaps we can trust SCE once more." (Please excuse me for my poor translation). http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=183558
Bear^ Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 Høres mer naturlig ut ja. Fint at Sony endelig får litt ekslusivitet fra utviklerne, kjøpt eller ikke kjøpt. Sårt trenges det i alle fall.
Nimrad Skrevet 24. august 2007 Skrevet 24. august 2007 Trenges det sårt? Jeg syns det blir for mye jeg. Er alt for mange bra spill som kommer nå framover til PS3. Jeg har kun en konsoll, men det er jammen meg nok for lommeboka med alle de spillene jeg skal ha. Haze kansellert eller ikke, ha det skal jeg. Trenger et til FPS. Haze har da vel vært utviklet med hovedtanke på PS3 fra begynnelsen av og demoer har blitt vist på PS3. Men forstår jeg det rett kommer det ikke til 360 i det hele tatt nå?
DP Rusher Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 Men forstår jeg det rett kommer det ikke til 360 i det hele tatt nå? 9353313[/snapback] Når Ubisoft sier det er kansellert er det kansellert. Alt annet er bare spekulasjoner. Utropstegnet i topicnavnet burde vært endret til et spørsmålstegn
Landeplagen Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 Synes dette spillet ser totalt uinterresant ut... Rart med tanke på at Free Radical har laget mange FPS'er som jeg har digget. Ser ut som et Halo møter Far Cry spill.
Bebeluv Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 Ser ut som et Halo møter Far Cry spill. 9355112[/snapback] Er ikke både Far Cry og Halo gode spill da? Sier ikke neitakk til 2in1
Zeph Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)
Bear^ Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 Trenges det sårt? Jeg syns det blir for mye jeg. Er alt for mange bra spill som kommer nå framover til PS3. Jeg har kun en konsoll, men det er jammen meg nok for lommeboka med alle de spillene jeg skal ha. Haze kansellert eller ikke, ha det skal jeg. Trenger et til FPS. Haze har da vel vært utviklet med hovedtanke på PS3 fra begynnelsen av og demoer har blitt vist på PS3. Men forstår jeg det rett kommer det ikke til 360 i det hele tatt nå? 9353313[/snapback] Var vel litt dårlig formulering fra min side. Mente det slik at det var påtide at det gikk mot PS3's favør denne gangen fremfor at PS3 mistet enda et spill. Takket være Microsoftts dype lommer fylt med grønne lapper mistet PS3 et veldig lovende spill fra Remedy, Alan Wake, så det er bare fint hvis PS3 for en gangs skyld får et spill som opprinnelig var multiplatform. Det er vel mer eller mindre kun et rykte, men har egentlig ikke gjort noe om Haze hadde kommet kun på PS3, enda en god grun til å skaffe seg en, og jeg trenger alle gode grunner jeg kan få på å investere i den siste av neste generasjon konsollene, da jeg mangler kun 1.
Filmvenn Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 Har ikke Alan Wake alltid vært esklusivt til Games For Windows og 360? Mente dem sa det allerede da de første screenshots`ene kom ut at de sa at spillet bare ville komme ut til PC(eller Vista?) og 360. Men som MartinLande noen innlegg over her sa så synes jeg dette spillet ser totalt uinterresant ut.. Er ikke like intrisert i dette som jeg i Bioshock(som forresten var et kongespill, og en av de bedre FPS noensinne sammen med Half Life-serien).
Bear^ Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Alan waker var opprinnelig ment som multiplatform spill helt til Microsoft kjøpte avtalen om å gi ut spillet, og da ble naturligvis PS3 versjonen brutalt voldtatt og kastet i grøfta.
Closed Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Alan waker var opprinnelig ment som multiplatform spill helt til Microsoft kjøpte avtalen om å gi ut spillet, og da ble naturligvis PS3 versjonen brutalt voldtatt og kastet i grøfta. 9362085[/snapback] Det er jo Sony sin feil at ikke det kom til PS3. Remedy så etter noen som kunne gi det ut til 360 & PS3. Men det var ikke noen. Så kom Microsoft inn i bildet og kjøpte opp. Tror neste Max Payne blir 360 ekslusivt også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå