Gå til innhold

Samletråd for Empire: Total War


Anbefalte innlegg

Hm, eg får ikkje spelt det. Eg starta Battle Tutorial, og det klikka når eg kom til nærkamp, eg starta Sea Battle Tutorial og det klikka med ein gong, eg starta Road to Independence og det klikka etter det første slaget-.-

 

Eg har skrudd ned grafikken til det lavaste, men det går likevel ikkje. Ser ut til at eg treng ein betre pc...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har tenkt å kjøpe Empire, men tror dere at min Acer Aspire 5930g vil kjøre spillet greit?

 

Jeg tror 5930g'en vil kjøre spillet fint. Kanskje ikke med høyeste detaljer, men jeg er sikker på at det vil både kunne kjøre bra og se bra ut.

 

prøv å søke i google på 9600m-gt og empire total war. Kanskje noen andre som har prøvd det. Eller last ned demoen.

Lenke til kommentar

Jeg har et lite spørsmål:

 

Jeg lastet ned demoen av spillet, og det gikk helt SMOOTH, uten noen form for lagg på litt under middels grafikkinstillinger. Tror dere at om jeg kjøper spillet, at det vil kjøre like bra?

 

Takker for svar! thumbup.gif

Lenke til kommentar
Jeg har et lite spørsmål:

 

Jeg lastet ned demoen av spillet, og det gikk helt SMOOTH, uten noen form for lagg på litt under middels grafikkinstillinger. Tror dere at om jeg kjøper spillet, at det vil kjøre like bra?

 

Takker for svar! thumbup.gif

 

 

selvfølgelig umulig for oss å svare helt sikker på. Men jeg tror du vil klare å spille det like bra som demoen. Min erfaring er at jeg nå kjører spillet glattere en jeg kjørte demoen. Jeg har ikke testet ut ulike settings enda, men kjører nå med det meste på high/ultra..se sig for specs. Vet ikke hvordan specs du har..

Lenke til kommentar

Ah. Har lyst på dette spillet! Men har ikke råd til å bruke penger på noe sånt. Men med en gang det kommer penger på kontoen kommer jeg til å kjøpe det. Må innrømme at jeg har tenkt på nedlasting, men spillet er jo så stort at jeg kommer til å få lønn før nedlastingen blir ferdig. :p Kjøp blir det uansett.

Lenke til kommentar
Har tenkt å kjøpe Empire, men tror dere at min Acer Aspire 5930g vil kjøre spillet greit?

 

Jeg tror 5930g'en vil kjøre spillet fint. Kanskje ikke med høyeste detaljer, men jeg er sikker på at det vil både kunne kjøre bra og se bra ut.

 

prøv å søke i google på 9600m-gt og empire total war. Kanskje noen andre som har prøvd det. Eller last ned demoen.

 

Har prøvt demoen nå og klarer å kjøre det på medium uten noe hakking, men det går litt tregt å loade. Er det andre som har problemer med treg loading?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...