Gå til innhold

Demo av BioShock (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5432143541

-snip!

-snip!

9343198[/snapback]

Sjekk gjerne info før du uttaler deg. ;)

Steam pris: 54,95USD (her får du en simpel nedlasting, like mye som ved en "piratkopi") http://www.steampowered.com/v/index.php

Tilfeldig butikkpris:39,99USD (Full versjon) link

Maken til grisepriser på steam skal man se lenge etter. Selv den skikkelige butikkversjonen hadde vært dyr med deres priser. Her sparer steam massevis av penger ved å unngå fysisk distribusjon og så er det attpåtil dyrere for forbrukeren! :thumbdown:

9343285[/snapback]

 

Jeg ble litt sjokkert her ja!

På Steam så vil vi vel få oppdateringer på flekken og så slipper vi frakt tillegget..

 

Uansett veldig dyrt fra steam sin side ja :(

Jeg kjøpte uansett på steam før jeg sjekket pris, jeg er nok en liten steam-hore :love:

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Etter å ha sett et par youtube anmeldelser så ble jeg litt skuffet, må slutte å se på slikt før jeg har spilt ferdig spillet.. Får uansett skaffe spillet, blir sikkert bra.

 

Slutten oppfattet hvertfall folk som alt for brå, det var ting som virket veldig tullete nær slutten, og det er rett og slett ingen god avslutning, den kutter bare rett tilbake til meny-skjermen etter en kort video. Det gode var at du kan få flere slutter(ikke samtidig, gjøre spillet igjen selvsagt) ved å gjøre enkelte ting i spillet.

 

Mange våpen og magiske angrep var ganske unyttig, og var bare ment til å være artig å leke med, de hadde ingen nytte mot selve folkene, da det var bedre å bruke og oppgradere enkelte våpen. Så for folk som liker å leke seg i spillet med alt slags mulige våpen og teste dem ut på alle forskjellige måter så er det topp.

 

Det var litt få fiender i spillet(naturlig nok, var det bare mennesker som bodde der), litt for liten variasjon i folk, og folk tåler mer som du fortsetter i spillet, men de ser helt lik ut som i starten av spillet.

 

IGN var det vel som klagde på at det var for linært, altså at du ikke kunne dra så mange andre steder enn å følge historien. De klagde også på at det var en pil som viste vei der du skulle gå, men de nevnte ikke at man kunne fjerne den, selv om det går an.

 

Det som var veldig synd er at du må passe på å save ofte, fordi når du kommer deg til et punkt mot slutten så kan du ikke dra tilbake og utforske og trikse rundt, så det var litt overraskende for noen, men ellers kan du dra bakover i spillet.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Lastet ned driveren fra ATI som var ment for Bioshock, og forandringen var enorm.

Første gang eg snurret i gang spillet var nesten alt helt håpløst svart, og ingen tåke. Alt du holdt i handen var og helt svart...samme om du stod midt i lyset eller i mørket. Men nå ser alt ut til å vere i orden og stemningen vart en helt annen :)

Endret av Sheriff_buford
Lenke til kommentar
Blir rettogslett sliten av å lese her, og oppgitt! Makan til suttring skal en lete lenge etter altså....rofl!

 

Men sån er det jo altid,en liten gruppe sære mennesker som henger seg opp i saker å ting. "Grafikken ser ikke særlig bra ut", og så kjører folk det på gammle råttne maskiner.

 

Detaljer i spillet som ingen og da mener jeg INGEN andre en noen sære mennesker som sitter å ser etter "feil" kommer til å se. Andre spiller spillet og lever seg inn i atmosfæren som forøvrig er utmerket i BioShock.

 

Nei....det er mange som tviholder på at det å spille pc spill er kult men som er tydlig brendt ut og burde helt klart finne på noe anna. Eller enda bedre....lage seg et forum dedikert til sære mennesker.

 

Ja så kan dere pirke istøkker spill og filmer eller hva en dere måtte ønske til krampa tar dere ;)

9343830[/snapback]

 

Kaller du meg sær?!? Så frekk!! Og det fra en som syter om at folk syter :)

 

Vel her er din ærlig fortjente oppmerksomhet :tease:

Lenke til kommentar
Hm, kanskje jeg skal vurdere å kjøpe det via steam. Så selve spillet er bedre en demoen?

9349152[/snapback]

 

Absolutt, demo'en er jo bare den veldige spede begynnelsen av spillet. Jeg pleier å bli skremt av spill som F.E.A.R. o.l. slik at jeg må ta meg en pause etter 3-4 timer for å ikke få ALTFOR frynsete nerver. Dette problemet har jeg ikke i Bioshock; det er akkurat skummelt nok til at jeg får gåsehud på armene, men samtidig klarer å fortsette :)

 

Det at du også kan gå løs på en hvilken som helst oppgave akkurat slik du ønsker, er jo bare helt nydelig. Og som sagt, hvis du ikke er redd for å utforske, så blir du belønnet for dette via mere informasjon, mere/ny ammo, muligheter til å oppgradere osv.. Du har faktisk så mange valg, at man aldri ender opp med å bruke ett våpen hele tiden.

 

I f.eks. HL2 brukte jeg generelt sett to våpen; physics gun og machine gun. I Bioshock bruker jeg SAMTLIGE våpen, og jeg går aldri lei av å veksle mellom de. At man også kan fotografere fiender med et fotoapparat for å finne deres svakheter og få bonus på denne måten, er en genistrek.

 

 

Nei, jeg kommer til å kose meg gjennom hele helgen med dette! Var trist at jeg måtte på jobb i dag, satt et par timer i dag tidlig og sloss meg litt videre :)

Lenke til kommentar
Men i svarteste barteste da, bruk spoilertaggen om man skal ødelegge historien for andre.

9349205[/snapback]

 

Herregud mann, hvordan klarer du å oppdatte det som spoiler? Har jo ikke skrevet noe som du ikke kan lese i et hvilket som helst review.. Må du slappe av mann..

 

Edit: Og hvis du synes det var så forferdelig, kunne du kanskje satt på spoilertags i stedet for å slette hele posten??

Endret av elf_man
Lenke til kommentar

Ja, da var de siste 4 spilla jeg har kjøpt bugget og ødelagt av priat sperrer, flotte saker, jeg skal aldri kjøpe et spill til, nå er det faen meg nok. Når jeg først kjøper et spill så er det umulig å spille pga bugs, nydlig.

 

Bioshock, Gothic 3, O++

 

Nei takk, nok bugs og dritt.

 

Demoen funka flott, retail har store mangler på lyder fra scripts og Atlas...

Kjører Vista og kjøpte via Steam.

Lenke til kommentar

Innlegg og diverse småprat som ikke har noe som helst med demoen av Bioshock å gjøre er fjernet eller redigert. Det inkluderer også diverse prat rundt problemer med fullversjonen av spillet. Vennligst hold dere til temaet i tråden, eller start åpne en ny tråd et annet sted i forumet om dere har noe annet på hjertet.

Lenke til kommentar
Ja, da var de siste 4 spilla jeg har kjøpt bugget og ødelagt av priat sperrer, flotte saker, jeg skal aldri kjøpe et spill til, nå er det faen meg nok. Når jeg først kjøper et spill så er det umulig å spille pga bugs, nydlig.

 

Bioshock, Gothic 3, O++

 

Nei takk, nok bugs og dritt.

 

Demoen funka flott, retail har store mangler på lyder fra scripts og Atlas...

Kjører Vista og kjøpte via Steam.

9352586[/snapback]

Vel skjønner ikke hvorfor i all verden folk fortsatt driver med den steam-dritten. Kjøpte tom. Collectors Edition her i Norge til 499,- og funker helt supert.

Lenke til kommentar
Vel skjønner ikke hvorfor i all verden folk fortsatt driver med den steam-dritten. Kjøpte tom. Collectors Edition her i Norge til 499,- og funker helt supert.

9353865[/snapback]

 

Nå er vel ikke DVD-versjonen av spillet stort bedre, siden den bruke SecuROM og installerer noe som ligner fælt på et rootkit, og i tillegg bruker en kjip aktiveringsgreie som gjør at du bare kan installere spillet noen få ganger. Så om du reinstallerer Windows noen ganger og kjøper deg en ny maskin kan du til slutt bare glemme å spille det uten å kjøpe en ny kopi. Det er mye klaging over det på 2kgames' forum.

 

Såvidt jeg vet hadde ikke Oblivion noen kopisperre, og det spillet solgte nå ganske godt, også på PC. Kanskje på tide at spillselskapene begynner å innse at kopisperrer først og fremst er til plage for dem som kjøper spillet?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...