Gå til innhold

Demo av BioShock (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det var et flott spill, selv om jeg har spilt mange slike før. Gleder meg til full-versjonen kommer, da skal det kjøpes. Ellers så vil jeg si at jeg fikk virus på min pc etter installasjon av spillet. Jeg hentet det ned via BT linken. Spillet hakket ingenting hos meg selv på DX10.

Endret av The7thSense
Lenke til kommentar
Er det bare jeg som får denne warningen om virus?

 

indexdk3.jpg

9335521[/snapback]

 

ADVARSEL!

 

 

Jeg lastet ned torrenten og når jeg unzippet den for 5 min siden fant AVG (freed ed.) en trojaner! Trojan Horse Generic 6. UMS heter den vissstnok, og det er exe fila som er infected!

9336696[/snapback]

Jeg ber deg ikke om stort. Bare å lese èn side tilbake...

9336914[/snapback]

 

 

fikk 'Trojan horse Generic6.UMS' advarsel på setup.exe

9337337[/snapback]

Oppdater AVG

9337347[/snapback]

Lenke til kommentar

Synes egentlig spillet så bra ut jeg. Jeg har ikke lest noe særlig om det i det hele tatt og må innrømme at jeg ikke visste at det var så hypa (følger ikke så mye med i spillverdenen), og siden jeg ikke hadde noen store forventninger synes jeg at det var bra. Liker den stemningen, en slags blanding av Myst, Doom og Half-Life. Sprøyta man brukte var kanskje litt overdreven, men men :) Kommer nok til å kjøpe spillet, men jeg får spille ferdig demoen først.

 

Var det forresten noen som merka at man kan røyke sigraettpakker man finner for å øke den "magimåleren"? En litt gøyal ting er at det reduserer HP også :p

 

-G.G.

Lenke til kommentar
BioShock is a revolution in the shooter genre that will forever change the expectations for the FPS. Going beyond "run and gun corridors," "monster-closet AIs" and static worlds, BioShock creates a living, unique and unpredictable FPS experience. BioShock is the Shooter 2.0.

 

Får håpe selve spillet lever opp til dette, og ikke bare ender opp som et spill med fancy våpen og helt ok grafikk. Ja, grafikken var pen, men den var ikke veldig realistisk pen.

Lenke til kommentar

Kjoper det via steam no, 320kr er spillet vell verdt for en god opplevelse, det er ikke akkurat mye for en 15-20timers opplevelse :]

 

Etter aa ha spilt demoen synes eg det var artig, men eg forstaar det ikke levde opp til den enorme forventningen spillet hadde. Historien var akkurat slik forventningen min var, eneste eg ikke likte som dro ned var grafikken faktisk. Litt for mye lyseffekter og ting som skulle skinne.

 

 

Gleder meg veldig til 24 August, ooh saa eg gleder meg...

Lenke til kommentar

Ouch, selve spillet har kommet ut til nedlastning, rundt 400 seeders på 13000 leechere, hah. Man trenger vel også online registrering på Bioshock, slik at det ikke går an å spille spillet før det har kommet en crack slik som med lost planet. Gjenstår enda å se om spillet faktisk er ute, og ikke en fake.

 

Litt for mye venting og stress for å unngå å betale et par hundre kroner.

 

Edit: Hvis ikke spillet blir å koste 599/699 i butikken :ohmy:

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Jeg skulle installere demoen på min Acer Aspiron 5290G PC, noe som jeg tenkte skulle gå fint, siden det var noe av det første jeg foretok meg på den nye bærbare pcen.

 

Jeg kommer meg halveis inn i introen, og rett etter han sier "They were right", og bioschock logoen kommer frem, blir det bare svart. Deretter blir spillet låst. Og jeg må lukke prosessen utenifra. Hva kan dette ligge i? Er det verdt for meg å prøve å kjøpe det fra steam?

Lenke til kommentar

Edit: Hvis ikke spillet blir å koste 599/699 i butikken  :ohmy:

9340953[/snapback]

 

 

Last ned via Steam, 320kr ca. Enkelt og greit. Siden dette er singleplayer, var eg og fristet til aa laste ned ulovlig, men eg synes dette spillet fortener usle 320kroner. En middag paa byen, taxi, klaer til kvinnfolk etc koster langt mer. Sier ikke at man skal betale et daarlig spill, men liker du det, hvorfor ikke betale noen for arbeidet.

 

Ja det er synd naar en faar tilgang til spillet via internett pga. sein levering i Europa.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...