Gå til innhold

Den store Pro Tour sykkel tråden!


NilsiT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

La Vuelta starter til helgen med topp fire fra TdF, alle trøyevinnerne fra TdF, annen-, tredje- og fjerdeplass fra Giro'en, vinneren av klatretrøya fra Giro'en, samt Degenkolb, Majka, Pozzovivo, TJ og Purito (puh!).

 

Det blir ikke mindre enn ni avslutninger på toppen av fjell og ingen har blitt besøkt før.

 

Jeg gleder meg som en unge!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dårlig aktivitet her. Vueltaen nærmer seg slutten med en fantastisk etappe imorgen. Tom Dumoulin leder sensasjonelt Vueltaen med 6 sekunder over Aru. Skal bli tøft for Dumoulin å holde unna, men hadde vært jævla kult. Synd at Purrito ikke(mest sannsynlig) klarte å vinne denne gangen heller.

 

Ellers er Kristoff i fin form for tiden. Kom på 3.plass i det relativt tøffe World Tour rittet Grand Prix de Québec i dag. Han sykler Grand Prix de Montréal på søndag, som er hans siste løp før VM. 

 

Edvald viser også bra form, og leder Tour of Britain etter 6 etapper. Kan bli et jævla bra VM for Norges del om både Kristoff og Edvald holder på formen. Nordhaug ser også ut til å kommet tilbake til tidligere form med et brukbart resultat i Québec i dag. 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det var akkurat det han gjorde:

– Jeg hadde veldig store medaljemuligheter, men som kapteinen sier skal man vente. Jeg dro ikke. Jeg kunne bidratt og dratt, men jeg ventet heller og håpte at Alex hadde mer krefter. Det hadde han vel egentlig ikke. Sånn ble det.

(http://www.tv2.no/2015/09/27/sport/sykkel-vm/7433331)

Endret av ilPrincipino
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...