Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ånei ånei.

 

Carling Cup eller ikke, det her skal faen meg vinnes.

 

 

Dette skal vinnes. Vinner vi ikke så må det rulle noen hoder snart. Vi MÅ ha trofeer!

 

 

 

Det skal bli ufattelig deilig om vi endelig vinner vårt første trofé på seks år!

 

 

 

 

Ekstremt viktig å vinne denne.

 

Gleder meg!

Lenke til kommentar

Det er klart det er utrolig kjipt å tape selv om det er CC. Ikke fordi cupen i seg selv er så viktig, men fordi det ville hatt så stor innvirkning på mentaliteten i laget. Slik det er nå er det de samme gamle demonene som hjemsøker oss. Det hadde betydd så mye for oss å komme ut av den 'rutinen' med å gi motstanderne søte små gavepakker. Vi har fortsatt muligheten til å vinne 3 trofeer dette året, men dagens tap gjør det mye vanskeligere.

 

Føler med laget i dag. Spesielt Kos og Tec9. Jeg har enorm sans for begge spillerne og har stor tro på at de med litt erfaring kan bli verdensklassespillere. Håper vi fortsetter å la begge to spille fast.

 

Proud to be a gooner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Prøvde du å burne meg med noe andre har sagt? :p

 

De fleste gunners lo vel av yidsa når de feiret ligacuppen for noen år siden, og har flirt av Chelsea som stilte med toppa lag mot Arsenals unggutter. Da blir det litt teit å opføre seg som om trofèet er mer nå enn det var bare fordi vi ikke har fått noen andre på en stund.

Endret av Bushmann
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fin boost for gutta. Nå er kampen mot Sunderland mye viktigere enn Barca-kampen. Spent på hvordan lagoppstillinga blir nå som RvP, Cesc og Theo er ute.

 

Wilshere Song Rosicky

Nasri Bendtner Arshavin

 

Wilshere Song Nasri

Arshavin Bendtner Rosicky

 

Wilshere Song Nasri

Bendtner Chamakh Arshavin

 

Wilshere Song Diaby

Nasri Bendtner Arshavin

 

Ville valgt den nederste, men siden Diaby mangler kamptrening, tror jeg den øverste er mest realistisk.

Lenke til kommentar

Fin boost for gutta. Nå er kampen mot Sunderland mye viktigere enn Barca-kampen. Spent på hvordan lagoppstillinga blir nå som RvP, Cesc og Theo er ute.

 

Wilshere Song Rosicky

Nasri Bendtner Arshavin

 

Wilshere Song Nasri

Arshavin Bendtner Rosicky

 

Wilshere Song Nasri

Bendtner Chamakh Arshavin

 

Wilshere Song Diaby

Nasri Bendtner Arshavin

 

Ville valgt den nederste, men siden Diaby mangler kamptrening, tror jeg den øverste er mest realistisk.

 

Med på den nederste! Rosicky var elendig forrige kamp. Får se hvordan Diaby spiller imorgen. Kjenner jeg han rett er han tent på å gjøre opp for seg. Så får vi bare håpe at fysikken holder. Jeg tror (håper?) "skaden" hans har vært noe overvurdert i lys av suspensjonen hans.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke fått det med meg før nå. RVP er skadet igjen, finally the world makes sense again.

 

Ikke for å vise skadefryd, men han var usannsynlig lenge frisk. Hadde den mannen hatt en kropp som ikke besto av 90% porselen tør jeg ikke tenke på hvor mye han kunne uttrettet. Tipper han ikke hadde vært i Arsenal lenger hvertfall, hadde vel vært Barca-blod i han også.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Månedens Arsenal-spiller: Februar

 

Stem i vei!

 

Det er for øvrig utrolig deilig at United tapte i går. Den ultimate trøst. Med Ferdinand, Vidic og Evans ute blir jeg ikke forundret om de taper på Anfield heller. Liverpool er gode hjemme, og United er crap borte.

 

At RvP er ute i tre uker er heller ingen krise, ligamessig. Der mister han bare to kamper, Sunderland hjemme og West Brom borte. Men det blir ikke lett å vinne på OT og Nou Camp uten ham.

Lenke til kommentar

Månedens Arsenal-spiller: Februar

 

Stem i vei!

 

Det er for øvrig utrolig deilig at United tapte i går. Den ultimate trøst. Med Ferdinand, Vidic og Evans ute blir jeg ikke forundret om de taper på Anfield heller. Liverpool er gode hjemme, og United er crap borte.

 

At RvP er ute i tre uker er heller ingen krise, ligamessig. Der mister han bare to kamper, Sunderland hjemme og West Brom borte. Men det blir ikke lett å vinne på OT og Nou Camp uten ham.

 

Nei, vi må nesten satse på ligaen nå. Anser FA og CL som tapt uansett. Skal normalt ikke ha sjans selv med fult lag mot noen av de lagene.

 

WBA borte blir en enormt vanskelig kamp. Vi fikk juling på Emirates. Sunderland er også et lag vi har hatt problemer med de siste årene. Skulle ikke forundre meg om vi får 1/6 poeng på de to kampene

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...