Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Milan hadde en liten periode der de hadde sterkt press på oss, ca 10 til 20 minutt inn i første omgang, da var spesielt Pato farlig. Kakà derimodt var elendig hele kampen.

Adebayor var forresten strålende igjenom hele kampen. <3 :D

Forresten, hørte dere hvordan vi eide Milan sine fans idag? De buet oss bare ut jo :D

Endret av Sauegjetteren.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det mulig? At Raste er utdatert med det som har skjedd i siste :p

 

Må også gratulere dere, Man Utd supportere, for seiret :) Nu gjenstår Liverpool, som vil nok gå videre i neste uke.

Jeg prioterer meg å se på Manchester United enn Arsenal må jeg innrømme :)

Lenke til kommentar
Får vel oppføre meg motsatt av det dere pleier og får si

Gratulerer med seieren.

Og jeg skal heller ikke klage og skylde på noen ting, ting gikk som det gjorde kanskje urettferdig kanskje rettferdig, men hva kan jeg gjøre med det?

 

3Maldini, kan du fortelle meg åssen det kan være en urettferdig kamp? Dommeren var så klart litt på Milans side idag.

 

Hvis du ser nøye så nevner jeg kanskje urettferdig, kanskje rettferdig. Du som Arsenal supporter vil vel føle rettferdig. Jeg muligens ikke, men å skylde på dommeren blir å gå for langt. Du må være enig at dommeren hadde mye rart for seg selv.

 

Kan jeg si noe uten at noen må henge seg opp inoe?

 

Edit: Jeg vet at du Hyrlen er ganske flik til å syte, men vi manglet forsvars rekka osv. Jeg gidder ikke å henge meg opp i sånt, og det var også ment som en spøk men du tok den ikke, de fleste tok nok den. Men det finnes alltid et untak, kanskje du er den nå.

 

Som sagt Gratulerer med seiern

Endret av 3Maldini
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...