Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Jeg synes da å huske at flere fra United-leiren kom med sympatierklæringer etter skaden. Enten det var her eller i United-tråden. Veldig trist når slike ting skjer selvsagt. Det at vi jublet over deres poengtap hadde ingenting med skaden å gjøre. Skal vi begynne å heie på Arsenal nå som en av spillerene deres er skada ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virkelig helt syk resultat av en takling som dette. Det tilhører skjeldenhetene at en en-fots takling får slike konsekvenser.

 

Wenger var i alle fall forbannet når Sky Sports invervjuet han etter matchen:

http://link.brightcove.com/services/link/b...bctid1428627583

 

Jeg tviler på at dette var med overlegg, skulle han villet virkelig skadet Eduardo slik som dette ville han ikke lykkes på 1000 forsøk.

 

Gleder meg forøvrig over en meget god Clichy idag, han var som United's 12 spiller, rett og slett fantastisk i slutt minuttene! ;)

Endret av Cape
Lenke til kommentar

Jævlig trist med Eduardo, en slik skade unner jeg ikke noen fotballspillere.

 

Dumt at Clichy ikke var helt konsentrert i sluttminuttene, men jeg synes da taklingen var helt fin. Clichy får kontakt med overkroppen til Birmingham-spilleren i samme sekund som han skyter vekk ballen, noe som gjør at Birmingham-spilleren faller.

Lenke til kommentar
"It was never a free-kick on the first goal and it was not a penalty. Five minutes before that it was a 100 per cent penalty on Adebayor. But we have to take it, we cannot change it and we have to look at ourselves as well. We have to fight against all that. We should have killed the game off earlier and scored the third. That is why with any little mistake you are caught."

 

Han har uttalt seg, men media fokuserar soklart ikkje på akkurat dei episodene og uttalelsane.

 

It was harsh Tiny (Taylor) being sent off. Tiny has gone in and it wasn't a malicious tackle and the reason the ref has sent him off is because he has seen Eduardo has broken his leg.

 

At folk i det heile tatt kan kritisere at eit raudt kort blir gitt for den taklinga forstår ikkje eg. Det verste er vel at han ikkje er aleine. David Platt påsto jo at taklinga sovidt kvalifiserte til eit gult kort. Håplaust.

Endret av TomWhittaker
Lenke til kommentar
Jævlig trist med Eduardo, en slik skade unner jeg ikke noen fotballspillere.

 

Dumt at Clichy ikke var helt konsentrert i sluttminuttene, men jeg synes da taklingen var helt fin. Clichy får kontakt med overkroppen til Birmingham-spilleren i samme sekund som han skyter vekk ballen, noe som gjør at Birmingham-spilleren faller.

 

Jeg synes egentlig det er straffe. Clichy hindrer motspilleren med hele hofta før han klarer å tuppe til ballen.

Lenke til kommentar
Jævlig trist med Eduardo, en slik skade unner jeg ikke noen fotballspillere.

 

Dumt at Clichy ikke var helt konsentrert i sluttminuttene, men jeg synes da taklingen var helt fin. Clichy får kontakt med overkroppen til Birmingham-spilleren i samme sekund som han skyter vekk ballen, noe som gjør at Birmingham-spilleren faller.

 

Jeg synes egentlig det er straffe. Clichy hindrer motspilleren med hele hofta før han klarer å tuppe til ballen.

 

Nei, han hindrer motspilleren med hoften samtidig som han sparker ballen. Så noe straffe var det ikke. Jeg er derimot ikke spesielt bitter ettersom det er slik slag livet gir ;)

Lenke til kommentar
Hvordan går det Fox? Nå som alkoholen er ute av kroppen, står du fortsatt på at vi skal heie på dere? :)

 

Jeg sa det helt feil, man bør ha sympatisk for laget som har mistet sin spiller.Men kan selvfølgelig bli glad når de taper, men håpe heller at de vinner i denne gangen og tape i neste gang. :)

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Selvsagt kan man ha sympati for spilleren som ble skadet, og laget for den saks skyld, uten å plutselig heie på laget til spilleren for en kamp. Kunne ikke falle meg inn å håpe at Man Utd skulle vinne en kamp, på tross av en alvorlig skade på en av deres spillere, det henger bare ikke på greip. Beklager, men her er du virkelig ute å kjøre, og det funker dårlig med robåt på motorveien.

Endret av Atald
Lenke til kommentar
Selvsagt kan man ha sympati for spilleren som ble skadet, og laget for den saks skyld, uten å plutselig heie på laget til spilleren for en kamp. Kunne ikke falle meg inn å håpe at Man Utd skulle vinne en kamp, på tross av en alvorlig skade på en av deres spillere, det henger bare ikke på greip. Beklager, men her er du virkelig ute å kjøre, og det funker dårlig med robåt på motorveien.

 

Kanskje fordi jeg veit åssen det føles, det var virkelig kjipt. Derfor gjør jeg det... Dere har aldri opplevd det slikt derfor skjønner dere ikke på meg? Jeg veit ikke, men jeg blir i hvert fall sympatisk med det andre laget som mistet sin spiller.. Hva er problemet ditt da? Jeg har lov å føle sånt.

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...