Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Er ikke fornøyd med kampen, og dommeren var helt imot oss. Kampen lignet mer og mer som fjor sesongen der vi spilte ball i motstanderens 16-meter, kjedelig å se på! Hater drittlag som legger seg med alle mann i forsvar, men nå må vi se fremover og møtet mot Chelsea.

 

Noe positivt om kampen er at vi akter ikke å tape, men 1 poeng er ikke bra nok.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig dårleg kamp frå vår side. I tillegg var dommaren var håplaus gjennom heile kampen, sjeldent svak. Alle 50/50 avgjerslar gjekk i Boro sin favør. Er forresten imponert over at Eboue (som forøvrig ikkje var av dei dårlegaste på bana) fortsatt kan komme forbi folk sidan han gjer samme tingen gong etter gong.

 

Eduardo fekk forresten ein fantastisk mottakelse då han mottok prisen for månedens spelar på Arsenal.com. Applausen tok eigentleg ikkje slutt før kampen var i gang. Arsenal - Middlesborough var min andre kamp på Emirates hittil, og eg har fortsatt ikkje sett Arsenal vinne (Arsenal 0-1 West Ham var min første kamp).

Lenke til kommentar
Adebayor så lenge ut som den klareste kandidaten til å skåre flest mål i Premier League, men etter at klippet det lange håret sitt har det gått trått for Togoleseren. Ikke siden 11. februar da Arsenal slo Blackburn har Adebayor tegnet seg på skåringslisten.

Det er ganske vittig. Sveisen hans nå er helt håpløs. Var mye kulere før!

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Adebayor så lenge ut som den klareste kandidaten til å skåre flest mål i Premier League, men etter at klippet det lange håret sitt har det gått trått for Togoleseren. Ikke siden 11. februar da Arsenal slo Blackburn har Adebayor tegnet seg på skåringslisten.

Det er ganske vittig. Sveisen hans nå er helt håpløs. Var mye kulere før!

 

Goscinny ;)

 

Det var der jeg leste det ja. :p Forøvrig så er jeg enig i at han er stygg nå. (Styggere sveis)

Lenke til kommentar

Fyfaen! Første baklengsmål var OFFSIDE, så var det andre mål pisspreik. Vi sparket bort ballen da J.Cole lå nede, så ga de oss innkast nær corner. Gjett om de presset, selvfølgelig sparket vi ballen bort. Der fikk de frispark og fikset mål. Er det mulig?!?!?

 

DRITT DOMMER!

Lenke til kommentar

Tja, det er vel ikke så lett når ingen av de vil til dere.

Eboue er mest styggeste spillern i Arsenal, burde ha vært utvist i fotballverden.

Ikke noe vondt ment mot dere :)

 

Men hadde håpet dere hadde greit uavgjort mot Chelsea idag :)

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Selvfølgelig en tragisk dag med vinn til united og tap for Arsenal.

Vi har dessverre ikke noe håp om gull, men nå må vi fokusere på Champions Leage.

 

Eboue er bare en ulempe for Arsenal.

Selg Eboue og kjøp Riebry, Richards og Benzema.

Vi trenger en bredere stall.

 

Eboue er ikke verdt 1/1000 del av de spillerne der. (Litt overdrevent, men var for å poengtre det) Helt umulig for dere å få Ribery & Benzema (!) ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...