Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wenger må jo være blind! Han ser jo ikke at Ade og Eboue leverer dritt kamp etter kamp(5-6 siste for Ade). Jeg respekterer vår kjære Manager, men han må jo da se at disse spillerne ikke klarer noe.

 

Det er tragisk å se Ade få frispark i mot i hver duell, mens han lurer på hvorfor dommern blåser i mot han. Han eier jo ikke fotballforståelse!

 

De siste kampene har dommerne vært helt imot oss(unntatt Wigan) og vi har mistet mange poeng.

Gullhåpet er der fortsatt, men den er minimal. Håper bare Wenger innser at bredden i stallen ikke er bra nok, og kjøper minst 1 klasse spiller for midtbanen og spiss/angrepet. Håper bare ikke Sagna er ute lenge slik at vi må bruke udugleligheten Eboue.

 

Nå MÅ Rosicky blir klar snart!

Lenke til kommentar

Etter min mening var det klart rødt, som jeg sa i en annen tråd:

 

Vel, det er jo en livsfarlig takling, og ville aldri truffet ballen heller, ballen er i ferd mot andre beinet, og diaby sikter på standbeinet og smeller til med knottene på leggen.

 

Han hadde en lignende et par minutter før.

 

Jeg synes det er kjempebra at dommerne endelig tar knekken på farlig spill - albuer er rødt, knotter på standbein er rødt, slik det dømmes nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...