Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Mannen1 skrev (3 minutter siden):

Dommeren kan ødelegger kampen. men arteta må pelle seg vekk fra klubben og. nå er vi ute av all sjans for europa cup spill neste sesong, og nå venter en lang periode med dårlige resultater og dårlig dømming

Sett hvordan vi har fremstått siden jul? Bunnsolid bortsett fra det her. Endelig sitter fotballen arteta vil spille. Kun uflaks idag. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Liquidkey skrev (Akkurat nå):

Går helt fint. Jeg endret inlegget mitt pga dårlig stil.   
 

Men dette var en absurd måte å avgi 3 poeng på. Tror ikke man kunne regissert det bedre om man prøvde.

At ikke Ødegaard fikk komme inn i dag er kriminelt. Skulle aldri latt Mustafi og Ozil gå. Luiz må være ferdig. Hvor mange røde er han oppe i nå? 

Lenke til kommentar
13 minutes ago, Mannen1 said:

At ikke Ødegaard fikk komme inn i dag er kriminelt. Skulle aldri latt Mustafi og Ozil gå. Luiz må være ferdig. Hvor mange røde er han oppe i nå? 

Ødegård er bare på lån og kommer nok primært til å være innbytter for ESR av og til. Det spørs vel om han får så mye spilletid.

Kan ikke helt se hvorfor vi skulle beholde Mustafi og Ozil når Arteta ikke vil ha dem og fansen har sutra om dem i årevis.

Luiz har vel vært en av de bedre spillerne vi har hatt denne sesongen. 

Kjipt tap, men vi har bare oss selv å skylde på. 

 

Lenke til kommentar

Bruno kunne fått et gult, men det var aldri et rødt kort. I løpet av en sesong vil noen slike episoder forekomme.

Jeg har fortsatt tro på Arteta. Kampen totalkollapser av grunner helt utenfor hans kontroll. Men nå er det spennende hvor godt han klarer å mobilisere laget. Vi har slitt voldsomt i motgang, og tidvis briljert i medgang. Nå er det en ny utfordring som kan avsløre mye om karakteristikken til laget. 

Endret av Liquidkey
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Liquidkey skrev (3 minutter siden):

Bruno kunne fått et gult, men det var aldri et rødt kort. I løpet av en sesong vil noen slike episoder forekomme.

Jeg har fortsatt tro på Arteta. Kampen totalkollapser av grunner helt utenfor hans kontroll. Men nå er det spennende hvor godt han klarer å mobilisere laget. Vi har slitt voldsomt i motgang, og tidvis briljert i medgang. Nå er det en ny utfordring som kan avsløre mye om karakteristikken til laget. 

Soleklart rødt. I hvertfall samme ting Auba, Nketiah osv osv blir utvist for ifjor. Det jevner seg ikke ut når de samme lagene slipper unna gang på gang, og de samme lagene straffes knallhardt gang på gang. 

Har ikke tro på at noen trener kan snu dette. Vi er og forblir en middelhavsfarer,så lenge dommerne bevisst motarbeider oss. 

Endret av Mannen1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...