Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Mannen1 skrev (3 minutter siden):

Dommeren kan ødelegger kampen. men arteta må pelle seg vekk fra klubben og. nå er vi ute av all sjans for europa cup spill neste sesong, og nå venter en lang periode med dårlige resultater og dårlig dømming

Sett hvordan vi har fremstått siden jul? Bunnsolid bortsett fra det her. Endelig sitter fotballen arteta vil spille. Kun uflaks idag. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ChopperReid skrev (1 minutt siden):

Sett hvordan vi har fremstått siden jul? Bunnsolid bortsett fra det her. Endelig sitter fotballen arteta vil spille. Kun uflaks idag. 

og da snur det idag. spår 5 strake tap nå og ut av EL

Skrevet
Mr. President™ skrev (1 minutt siden):

Er det dommeren sin feil at dere ikke ledet 10-0 før de røde kortene?

Dommern gir ikke liverpool eller utd røde i kamper de ikke leder komfortabelt. det er srkevet i grunnloven til FA

Skrevet

Den sytingen på dommern blir for dum. 

Vi burde vunnet denne. Det ville seg bare ikke. Offside fot, stang ut, tverra ut, 2 røde. 

Altså alt var off. Som skrevet. Neste kamp blir spennende nå. Her gjelder det å ta med seg de første 45 minuttene. 

• Liker 5
Skrevet (endret)

Da er det Aston Villa neste match. Inngangen til den kampen blir noe helt annet nå. For en bortkastet mulighet i noe som føles som svært uheldig og klønete. 

Endret av Liquidkey
Skrevet
barezell skrev (5 minutter siden):

Neste kamp blir spennende nå. 

tror ikke jeg gidder å se den. vi har tapt bare Grealish ser på guttene i spillertunellen. mentalitet har vi ikke. og vil aldri få det. Arteta ut! dommern ut! inn med kua

Skrevet
Just now, Mannen1 said:

er traumatisert etter denna kampen. trenger å gå i terapi ettter dette kjenner jeg

Går helt fint. Jeg endret inlegget mitt pga dårlig stil.   

Men dette var en absurd måte å avgi 3 poeng på. Tror ikke man kunne regissert det bedre om man prøvde.

Skrevet
Liquidkey skrev (Akkurat nå):

Går helt fint. Jeg endret inlegget mitt pga dårlig stil.   

Men dette var en absurd måte å avgi 3 poeng på. Tror ikke man kunne regissert det bedre om man prøvde.

At ikke Ødegaard fikk komme inn i dag er kriminelt. Skulle aldri latt Mustafi og Ozil gå. Luiz må være ferdig. Hvor mange røde er han oppe i nå? 

Skrevet
13 minutes ago, Mannen1 said:

At ikke Ødegaard fikk komme inn i dag er kriminelt. Skulle aldri latt Mustafi og Ozil gå. Luiz må være ferdig. Hvor mange røde er han oppe i nå? 

Ødegård er bare på lån og kommer nok primært til å være innbytter for ESR av og til. Det spørs vel om han får så mye spilletid.

Kan ikke helt se hvorfor vi skulle beholde Mustafi og Ozil når Arteta ikke vil ha dem og fansen har sutra om dem i årevis.

Luiz har vel vært en av de bedre spillerne vi har hatt denne sesongen. 

Kjipt tap, men vi har bare oss selv å skylde på. 

Skrevet (endret)

Bruno kunne fått et gult, men det var aldri et rødt kort. I løpet av en sesong vil noen slike episoder forekomme.

Jeg har fortsatt tro på Arteta. Kampen totalkollapser av grunner helt utenfor hans kontroll. Men nå er det spennende hvor godt han klarer å mobilisere laget. Vi har slitt voldsomt i motgang, og tidvis briljert i medgang. Nå er det en ny utfordring som kan avsløre mye om karakteristikken til laget. 

Endret av Liquidkey
  • Liker 2
Skrevet (endret)
Liquidkey skrev (3 minutter siden):

Bruno kunne fått et gult, men det var aldri et rødt kort. I løpet av en sesong vil noen slike episoder forekomme.

Jeg har fortsatt tro på Arteta. Kampen totalkollapser av grunner helt utenfor hans kontroll. Men nå er det spennende hvor godt han klarer å mobilisere laget. Vi har slitt voldsomt i motgang, og tidvis briljert i medgang. Nå er det en ny utfordring som kan avsløre mye om karakteristikken til laget. 

Soleklart rødt. I hvertfall samme ting Auba, Nketiah osv osv blir utvist for ifjor. Det jevner seg ikke ut når de samme lagene slipper unna gang på gang, og de samme lagene straffes knallhardt gang på gang. 

Har ikke tro på at noen trener kan snu dette. Vi er og forblir en middelhavsfarer,så lenge dommerne bevisst motarbeider oss. 

Endret av Mannen1
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
Mannen1 skrev (1 time siden):

Du ser aldri Allison eller De Gea bli utvist for det. Aldri! 

Fikk rødt for nøyaktig det samme mot Brighton i fjor. Klovn.

Skrevet (endret)
Slettet-D7I5Gr2 skrev (34 minutter siden):

Fikk rødt for nøyaktig det samme mot Brighton i fjor. Klovn.

og hvor mye vant de da(ledet de da?)?

Endret av Mannen1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...