Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fremtungt lag. Lurer på hvordan Emery har tenkt til at disse skal stoppe Zaha, Twonsend og Ayew. Palace svært kontringssterke og Arsenal er som kjent glad i å gi bort ballen.

Tror dette blir vanskelig. Ble rundspilt på Emirates i samme oppgjør i fjor. Vi skal være godt fornøyd med 1p i dag

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Floppen Pepe med to assist før det er spilt ti min. Kjørr!

Ikke assist. I'm a dumbass som hører på kommentator.

Endret av MartinF
  • Liker 1
Skrevet

Han får nok ikke assist på de nei. Men ålreite cornere non the less. Bra start. Må bare fortsette peise på. Gi de skikkelig juling.

Ingen øzil i troppen i dag heller.

Skrevet

Hmm, det er vel ikke Pepe-assist på noen av målene? Xhaka og Lacazette vel?

Lol, my bad. Jeg har som sagt nettopp satt meg ned, og hørte bare kommentator si noe om to Pepe assist..

Skrevet

Lol, my bad. Jeg har som sagt nettopp satt meg ned, og hørte bare kommentator si noe om to Pepe assist..

Han hadde en perfekt slått corner som ledet til målet. Så han var i det minste innvolvert.
  • Liker 1
Skrevet

Streamen min frøys i ett sett på reprisene, var det straffe? Dommern står jo svært godt plassert.

Soleklar straffe. Chambers langt ute med foten, klar kontakt. Men Zaha(?) hjelper definitivt til med fallet etterpå.

• Liker 1
Skrevet

Pause. Vi leder, men er spillemessig svært svake. Skaper ingenting og vi har ikke kontroll. Midtbanen lost som vanlig.

Forventer Palace ut i fyr og flamme i andreomgang og tar mer og mer over kampen.

Skrevet

Soleklar straffe. Chambers langt ute med foten, klar kontakt. Men Zaha(?) hjelper definitivt til med fallet etterpå.

ja så repriser nå.  blir jo tydelig tatt, men Zaha prøver jo nærmest stupe i bakken med hode først så det hele ser utrolig kunstig ut. 

Skrevet

Full kontroll, burde ledet mer.

Enig. Før straffen er vi nærmere 3 og 4-0 enn de er redusering. Tror vi tar dette i andre. Vi har ikke tapt hjemme i PL i Oktober siden 2002.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...