Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Welbeck ble MOTM mot Litauen. Storspiller for England og er toppscorer i EM-kvalikk med 6 mål på 5 kamper. Scoret 1 i går, "assist" på Rooney sitt mål og skulle hatt straffe. Tror han kan glemme å bli Arsenals førstevalg på topp, men heller gå for en rolle på kant med en bedre midtspiss foran seg.

Skrevet

Pers skal ha en ting, han er ikke redd for å snakke imot folk.

Og her har han veldig rett. Hva Owen babler om er ikke godt å si.

Skrevet

Bedre enn Welbeck, ja. Bedre enn Özil? Nja, hvis Özil ikke er i form så definitivt. Ellers ikke. Vanskelig å sammenligne de to uansett. Mer naturlig å sammenligne Sterling med Walcott eller Welbeck. Sterling er bedre enn begge for øyeblikket

Skrevet

Özil og Sterling er helt forskjellige spillertyper. Ikke noe å sammenligne en gang.

Enig i det, men alle er likevel enig om at Ronaldo er mye bedre enn Nordtveit, selv om de også er helt forskjellige spillertyper ;)
  • Liker 1
Skrevet

Fant en artig sammenligning mellom RvP og Giroud, statistikken er etter de signerte for sine nye klubber. Om den stemmer helt 100% vet jeg ikke, men kan si meg enig i at jeg ikke savner RvP i det hele tatt.

Robin van Persie -

Kamper: 92

Mål: 57

Assists: 14

1 Premier League

1 Community Shield

Olivier Giroud -

Kamper: 90

Mål: 59

Assists: 19

1 FA Cup

1 Community Shield

Skrevet

Skal sies at RvP ikke har vært i storform siden 12/13. En RvP i form er utvilsomt bedre enn Giroud, men bra dere er fornøyd med Giroud:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...