Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal til London i mars, når Arsenal spiller hjemme mot West Ham, 14.Mars. Er ikke red member, så har ikke muligheten til å skaffe billetter der ennå. Jeg må ha 3 billetter, så lurer derfor på om det er noen her inne som kan bidra, eller som vet om andre som kan hjelpe? Send gjerne PM i så fall.

Lenke til kommentar

Ser at den fjerdeplassen bare blir en fjernere og fjernere tanke. United kommer til å få tredje, og Soton om de fortsetter å vinne, tar fjerde.

Pøh, viss vi og dere fortsetter som vi gjør om dagen, så tar dere lett plassen vår på tabellen. Vi spiller som en middelhavsfarer. Vi har De Gea og en bøtte flaks

Lenke til kommentar

Ser at den fjerdeplassen bare blir en fjernere og fjernere tanke. United kommer til å få tredje, og Soton om de fortsetter å vinne, tar fjerde.

Seks poeng begynner å bli en del ja. Eneste sjansen vi har er at United kollapser helt.

 

I tillegg er det jo et par lag som kommer bak oss

Lenke til kommentar

Neste helg:

 

Vår neste kamp er mot Manchester City borte.. Tror vi taper den, selv om vi så frisk ut idag. Mer kvalitet i City-laget enkelt og greit.

Manchester United møter QPR borte som de burde vinne greit.

Southampton møter Newcastle borte. Southampton virker så god at jeg tror de blir å vinne den selvom Cabella og Sissoko for Newcastle blant annet er i form.

 

West Ham og Tottenham spiller hjemme mot henholdsvis Hull City og Sunderland. Antar at både West Ham og Tottenham blir å vinne hjemmekampene sine. Da har de tatt innpå oss da West Ham har 33 poeng mens Totteham har 34 poeng per dags dato. Hvis Tottenham og West Ham vinner kampene sine blir vi dyttet ned på en 6. plass og deler poeng med West Ham.

 

 

Da ser tabellen slik ut etter neste helg:

1. Chelsea med 52 poeng (hvis de vinner mot Swansea borte)

2. Manchester City med 50 poeng

3. Southampton med 42 poeng

4. Manchester United med 40 poeng

5. Tottenham med 37 poeng

6. Arsenal med 36 poeng

7. West Ham med 36 poeng

 

 

Blir selvfølgelig bare antagelser fra min side dette. Får krysse fingra for at United og Southampton går på en smell.

Lenke til kommentar

Er ikke bare Arsenal-fans som tenker slik, men Wenger også. Vi vinner plutselig èn kamp overbevisende og tror vi er verdens beste.. helt til vi møter de beste lagene og blir slaktet 6-0. Da kan man sitte å være etterpåklok.

 

Aldri at vi greier å hente en verdensklasse DM i dette vinduet. Kanskje til sommeren, hvis Wenger virkelig VIL ha en ny DM.

Jeg tror personlig han kun vil ha en ny midtstopper og ikke DM.

 

Som jeg nevnte i kamptråden, passningsspillet til Coq er ikke bra nok for et lag som Arsenal. Han jobber godt defensivt men vi mistet ballen mye pga. han idag.

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

Ny DM må vi uansett ha. Flamini holder ikke mål og Arteta er gammel. Ingen av de har lenge igjen. Det må investeres i en DM senest til sommeren.

 

LeCoq har gjort det bra ja, men han er ikke god nok til å starte om vi har ambisjoner om å kjempe i PL og CL. Han må gjerne være backup om han vil.

 

Dog bør en forsvarsspiller være absolutt pri. Skandale om det ikke hentes en midtstopper dette vinduet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...