Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
uten han hadde vi ikke vunnet FA i fjor eller hvert med videre i CL i år

 

All ære til han for det, og ingen nekter for at fyren er en meget god fotballspiller.

Men han er ikke i nærheten av å være beste valget i Arsenal på de posisjonene han bekler, og selv om han er en god innbytter å ha så er det ganske klart at han selv ikke er fornøyd med en slik tilværelse. Han passer derfor ikke inn i Arsenal og selv om det er kjipt så er det nok best for han å søke utfordringer et annet sted.

Lenke til kommentar

Fint for Poldi, men ræva for Arsenal.

Hvis vi selger/låner ut Poldi uten å hente inn en erstatter nå i januar så er det krise for resten av sesongen.

 

Han starter kanskje lite, men han er en superinnbytter som kan forandre kampbildet helt. Han er den beste avslutteren vi har i klubben.

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

Nå har ikke Podolski vært brukt som inbytter for inbytteren en gang, så tror ikke du skal merke denne "skandalen" så mye fra eller til.

 

Var vel rimelig skandaløst akkurat det du sier der da. At Sanogo blant annet ble foretrukket som innbytter fremfor Podolski når vi trengte mål bla.

Lenke til kommentar

 

Nå har ikke Podolski vært brukt som inbytter for inbytteren en gang, så tror ikke du skal merke denne "skandalen" så mye fra eller til.

 

Var vel rimelig skandaløst akkurat det du sier der da. At Sanogo blant annet ble foretrukket som innbytter fremfor Podolski når vi trengte mål bla.

 

 

Jeg sier ikke det er riktig bruk av han, men faktum er at Wenger ikke har brukt fyren selv når han burde. Og det blir ikke akkurat da noen skandale at han ikke er i klubben når han uansett ikke blir brukt. Det faktum at Podolski heller ikke ønsker å tilbringe karrieren som innbytter i Arsenal og selv ønsker å gå til en annen klubb gjør jo at det uansett ikke ville vært så mye vits å tvinge han til å bli. Jeg digger fyren personlig, og skulle veldig gjerne sett han fikk flere sjanser. Men jeg synes ikke det er noen krise at fyren får lov til å reise et sted han får spille førstelagsfotball, og når det i tillegg blir på et lån så ser jeg ikke den store skandalen det snakkes om.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...