Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Franskmannen nærmest skallet ned QPR-forsvarer Nedum Onuoha tidlig i andre omgang"

 

Lol. Snakk om å overdrive. Giroud 'falt' også i en løpsduell.

Ingenting om at han faktisk ble dyttet, derav reaksjonen.

Som jeg nenvte i kamptråden, idioti å sette hode mot hode, men det er ikke veldig vanskelig å skjønne hvorfor Giroud reagerte som han gjorde.

Lenke til kommentar

PLs nest beste spiller. Kun Agüero som er bedre. Med Walcott tilbake, og Özil tilbake i trening får vi forhåpentligvis endelig se trioen på banen.

 

For øvrig var det jævla herlig å se Rosický tilbake fra start. Synes det er utrolig at han ikke har fått flere sjanser i høst, til tross for et lite skadeavbrekk.

 

ConfusedMatureAfricanelephant.gif

 

Målpoeng /= best

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

PLs nest beste spiller. Kun Agüero som er bedre. Med Walcott tilbake, og Özil tilbake i trening får vi forhåpentligvis endelig se trioen på banen.

 

For øvrig var det jævla herlig å se Rosický tilbake fra start. Synes det er utrolig at han ikke har fått flere sjanser i høst, til tross for et lite skadeavbrekk.

 

ConfusedMatureAfricanelephant.gif

 

Målpoeng /= best

 

Ja huff. Sánchez bidrar ikke en dritt utenom mål og assist.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det sa jeg aldri. Sanchez er drit god. Hadde ønsket han i Chelsea på høyrekanten, men nest best? Det er han vel ikke. Det finnes iallefall en spiller som sniker seg i mellom (kanskje to, om man mener Di Maria. Selv om jeg foretrekker både Hazard og Sanchez)

 

Min interne kåring av PLs beste spillere:

1. Aguero

2. Hazard

3. Sanchez

Lenke til kommentar

Det sa jeg aldri. Sanchez er drit god. Hadde ønsket han i Chelsea på høyrekanten, men nest best? Det er han vel ikke. Det finnes iallefall en spiller som sniker seg i mellom (kanskje to, om man mener Di Maria. Selv om jeg foretrekker både Hazard og Sanchez)

 

Min interne kåring av PLs beste spillere:

1. Aguero

2. Hazard

3. Sanchez

Nei det sa du ikke, men du la ikke akkurat fram noe argument for at han ikke er nest best. Helt fair at du mener Hazard er bedre, men jeg er ikke enig. I mine øyne er Hazard en fantastisk spiller, men han er til tider litt ujevn i prestasjonene(dette handler ikke bare om mål/assist om du tror det) og han trenger medspillere som er brukbare i forhold til Sánchez som spiller like bra uavhengig hva han har rundt seg(strålende eksempel her er landslagprestasjonene til begge spillerne).

 

Er fullstendig klar over at Hazard gjør mye strålende som ikke vises på stats i form av mål eller assist(er ofte han som enten skaper bevegelsen eller står for spillet bak angrepet). Han har også tatt nye steg defensivt, og jobber knallhardt(ikke like hardt som Sánchez tho).

 

Er ikke store nivåforskjeller på Hazard og Sánchez, og tror nok alle managere ville elsket å ha en av dem.

Min topp 5 liste i PL for øyeblikket:

1. Agüero

2. Sánchez

3. Hazard

4. Di María

5. David Silva

 

Diego Costa kan muligens snike seg inn foran David Silva, men foretrekker spanjolen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...