Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

De er ett poeng under oss, lille venn. Men det viste du kanskje ikke.

 

Selvfølgelig, for jeg ser faktisk på tabellen før jeg uttaler meg.

 

Du er så selvsikker på seier mot United at jeg håper du får en jævlig dag i morgen.

 

 

Ser du er forvirret og skremt etter uavgjort kampen. Merk at jeg skrev: TILBYR, som i at VI KAN TA OVER plassen hvis vi presterer.

Lenke til kommentar

On the pitch…

Arsenal lost their first game of 2014, going down 5-1 at Liverpool. The under-21s were held to a goalless draw by Southampton but the under-18s secured their second straight league victory, beating the Saints 2-1. On-loan forward Benik Afobe scored his first goal for Sheffield Wednesday in a 2-0 win over Reading.

FILE%2BProfile%2BDennis%2BBergkamp%2Bjaw

Off the pitch...

A statue of Dennis Bergkamp will be unveiled before the Sunderland game on February 22. The Club announced a long-term partnership with Cooper Tire and Santi Cazorla won the Arsenal Player of the Month award for January. Dates for Arsenal Ladies' Champions League quarter-final tie against Birmingham City have been confirmed and the FA Youth Cup game against Charlton has been rescheduled to February 21. Finally, Arsenal Soccer Schools have announced a further expansion in Japan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...