Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

B-laget våres tapte mot de i cupen. Bildet fremstiller at vi fikk bank av Chelsea. Det har vi ikke denne sesongen.

 

Vi har uansett tapt mot alle de nevnte lagene på bildet. Men slapp av, er nok ikke så lenge til vi får bank av dem også ;)

Endret av Tkse
Lenke til kommentar

Det er bare en begynnelse, bare vent. Som jeg hele tiden har tippet... Samme som ifjor, året før det og... Ja, alle årene før det. Vi kollapset alltid en gang i feb-mars og det vil skje nå igjen. Tap mot ManU, Chelsea, ManCity, Bayern i CL og Liverpool i FA. Gruer meg allerede.

Lenke til kommentar

Det er bare en begynnelse, bare vent. Som jeg hele tiden har tippet... Samme som ifjor, året før det og... Ja, alle årene før det. Vi kollapset alltid en gang i feb-mars og det vil skje nå igjen. Tap mot ManU, Chelsea, ManCity, Bayern i CL og Liverpool i FA. Gruer meg allerede.

 

Samme som i fjor, da vi tok 26 av 30 mulige poeng på våre ti siste kamper? Og i forfjor, da vi på denne tiden lå 12 poeng bak Tottenham på en syvendeplass, og klarte å klatre opp til tredjeplassen?

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

 

Det er bare en begynnelse, bare vent. Som jeg hele tiden har tippet... Samme som ifjor, året før det og... Ja, alle årene før det. Vi kollapset alltid en gang i feb-mars og det vil skje nå igjen. Tap mot ManU, Chelsea, ManCity, Bayern i CL og Liverpool i FA. Gruer meg allerede.

 

Samme som i fjor, da vi tok 26 av 30 mulige poeng på våre ti siste kamper? Og i forfjor, da vi på denne tiden lå 12 poeng bak Tottenham på en syvendeplass, og klarte å klatre opp til tredjeplassen?

 

 

Omtrent denne tiden, vi tapte jo mange kamper ifjor før vi vant mot Bayern i borte. Etter det seilte vi i medvind.

Lenke til kommentar

På grensen til Benbjo takter på de fleste her inne nå. Makan til negativ man kan bli etter ett tap. Ikke rart hvorfor Arsenal fansen har et dårlig rykte med å være medgangssupportere. Fortsatt jevnt i toppen. City ser ut til å være i en formdump, Chelsea kommer garantert til å tape poeng før eller siden. Gled dere til revansj mot Liverpool på Emirates.

 

Pro tip til Danielzu/Latias: Har markert setningen over som dere kan sitere dersom vi taper på Emirates slik at jobben blir litt lettere for dere.

Lenke til kommentar

På grensen til Benbjo takter på de fleste her inne nå. Makan til negativ man kan bli etter ett tap. Ikke rart hvorfor Arsenal fansen har et dårlig rykte med å være medgangssupportere. Fortsatt jevnt i toppen. City ser ut til å være i en formdump, Chelsea kommer garantert til å tape poeng før eller siden. Gled dere til revansj mot Liverpool på Emirates.

 

Pro tip til Danielzu/Latias: Har markert setningen over som dere kan sitere dersom vi taper på Emirates slik at jobben blir litt lettere for dere.

Du vet vel at du selv er med i denne "medgangssupporter"-gjengen din?

  • Liker 8
Lenke til kommentar

På grensen til Benbjo takter på de fleste her inne nå. Makan til negativ man kan bli etter ett tap. Ikke rart hvorfor Arsenal fansen har et dårlig rykte med å være medgangssupportere. Fortsatt jevnt i toppen. City ser ut til å være i en formdump, Chelsea kommer garantert til å tape poeng før eller siden. Gled dere til revansj mot Liverpool på Emirates.

 

Pro tip til Danielzu/Latias: Har markert setningen over som dere kan sitere dersom vi taper på Emirates slik at jobben blir litt lettere for dere.

Du er den rette til å kalle noen medgangssupporter. Direkte pinlig det du lirer av deg.

 

 

-----

 

Sanogo og Mertesacker barket visstnok sammen på trening før dagens kamp i følge morgendagens Telegraph.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvis fjorårets sesong hadde startet for nøyaktig ett år siden, hadde vi vunnet ligaen med tre poengs margin. Før seieren mot Bayern hadde vi fire seire, en uavgjort og ett tap.

 

Whatever, det var ihvertfall en periode. Husker ikke når, ei gidder jeg å sjekke opp akkurat nå. Skal nok sjekke imorra, men poenget at vi har alltid en periode med formdupp i hvert eneste år.

Lenke til kommentar

Det er vanvittig morsomt at folk er så unøyaktig og har en så løs forståelse for ordet medgangssupporter. "Nei! Du er supporter! Du kan ikke skru av kampen samme hvor dårlig det går. Man skal sitte limt til skjermen og studere nøye hvordan laget ditt blir voldtatt og demoralisert." Forventer dog ikke annet fra dette forumet. Arsenalfansen her er som sagt veldig såså.

 

Du kan gjerne fortelle for jeg motsier megselv. Har fått høre at jeg er bastant, så du tar nok feil vakre deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...