Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vanvittig morsomt at folk er så unøyaktig og har en så løs forståelse for ordet medgangssupporter. "Nei! Du er supporter! Du kan ikke skru av kampen samme hvor dårlig det går. Man skal sitte limt til skjermen og studere nøye hvordan laget ditt blir voldtatt og demoralisert." Forventer dog ikke annet fra dette forumet. Arsenalfansen her er som sagt veldig såså.

 

Du kan gjerne fortelle for jeg motsier megselv. Har fått høre at jeg er bastant, så du tar nok feil vakre deg.

Ta gjerne å forklar til oss hva en medgangssupporter er.

Lenke til kommentar

Bare sånn sidenote: Det var du som sa "kall meg gjerne medgangssupporter".

 

Martin out.

 

Kall meg for all del det, men det er likevel både søtt og feil. Jeg ser ut til å være den mest optimistiske her inne etter tapet.

 

 

 

Det er vanvittig morsomt at folk er så unøyaktig og har en så løs forståelse for ordet medgangssupporter. "Nei! Du er supporter! Du kan ikke skru av kampen samme hvor dårlig det går. Man skal sitte limt til skjermen og studere nøye hvordan laget ditt blir voldtatt og demoralisert." Forventer dog ikke annet fra dette forumet. Arsenalfansen her er som sagt veldig såså.

 

Du kan gjerne fortelle for jeg motsier megselv. Har fått høre at jeg er bastant, så du tar nok feil vakre deg.

Ta gjerne å forklar til oss hva en medgangssupporter er.

 

 

Nei.

 

 

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

Moderatormelding

7 innlegg ble fjernet på grunn av unødvendig persondiskusjon. Videre brudd på dette vil medføre fjernede innlegg og eventuelt strengere reaksjoner.

Kommentering av moderering tas som vanlig på PM. Ved mistanke om brudd på retningslinjene, vennligst rapporter innlegget.

Endret av Quote
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Wenger: 'We must respond the right way'

Dear Arsenal supporter,

Obviously Saturday was a very disappointing experience for us and it's important that we respond in the right way.

We were poor at Liverpool in a number of ways - in our concentration, in the pace of our game and in our defensive stability. We looked vulnerable at the back and, although you have to congratulate Liverpool for their performance, we know we were well below our best.

When you concede two early goals from set-pieces you know that the focus is not right. Saturday raised a lot of questions and now we have to find the answers.

The positive thing is that we have another game on Wednesday and that gives us the chance to show the real Arsenal and find the right response. This run of games is a test for us and people will rightly ask questions after what happened at Anfield, but we know we can produce what is needed against Manchester United.

We can still win the title because we only lost three points at Liverpool, despite the margin of the defeat. We had a bad experience at Manchester City in December - playing early on the Saturday and conceding a lot of goals - and we must analyse why it happened again. We didn't look sharp, physically.

Our response to the Man City game was to take 20 points from the next available 24, so let's do that again.

Thanks for your support.


Arsène Wenger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...