Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fett. Da blir det kos mot Liverpool med Ramsey og Wilshere på midtbanen. Kommet til å bli rundspilt

Arteta står over mot Chelsea og er klar mot Liverpool. Det røde kortet han fikk tilsvarer 1 kamp ikke 3.

Forøvrig burde det røde kortet strykes i mine øyne. Burde vært frispark til Arteta.

10492473506_35d64cf232_o.gif

Skrevet

Klassisk "stiff arm"? Se på Chamakh du Martin. Han går vekk fra ball, setter ut armen og dytter Arteta overende for så å tryne selv. Det der er 100% frispark til Arteta.

• Liker 4
Skrevet

Jeg og synes det var latterlig strengt dømt, direkte rødt for det der er bare komisk så lenge det går utover Arsenal men det gjør det ikke mer riktig for det.

• Liker 5
Skrevet

Arteta står over mot Chelsea og er klar mot Liverpool. Det røde kortet han fikk tilsvarer 1 kamp ikke 3.

Forøvrig burde det røde kortet strykes i mine øyne. Burde vært frispark til Arteta.

10492473506_35d64cf232_o.gif

Enig at det var ufortjent, men forstårlig også, er en vanskelig situasjon for dommerne!

Skrevet

Sitter og ser på kampen i reprise på arsenal.com hvor Giroud blir taklet på samme måte. 59.24 ut i kampen ca. Hvor han heller ikke får noe frispark.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...