barezell Skrevet søndag kl 17:01 Skrevet søndag kl 17:01 Ikke ofte man ser city parkere bussen på denne måten.
ChopperRead Skrevet søndag kl 17:35 Skrevet søndag kl 17:35 Vil aldri høre noe om at vi spiller litt defensivt. Aldri sett ett lag spille så dypt som City i dag.
barezell Skrevet søndag kl 17:56 Skrevet søndag kl 17:56 Vi var vel ikke stort bedre mot pool dessverre. 1
Dagner Skrevet søndag kl 21:22 Skrevet søndag kl 21:22 Tror Arteta må gå jeg, har mindre og mindre tro på at han kan ta dette laget den siste meteren.
barezell Skrevet søndag kl 21:57 Skrevet søndag kl 21:57 Det er ikke noe automatikk at noen andre gjør det bedre? Synes ikke sist sesong var all verden og starten på denne minner om det vi så da dessverre, men med ny manager kan vi like gjerne havne ned på 6-10 og miste flere av våre gode spillere som at vi vinner ligaen.
Jotun Skrevet mandag kl 04:09 Skrevet mandag kl 04:09 barezell skrev (11 timer siden): Edit: hva skjedde med at det skulle bli corner når keeper drøyer? Holdt 2 runder? Fryktelig irriterende at dommeren ikke tok tak i dette før i 78 minutt. 1
VifteKopp Skrevet i går, 15:57 Skrevet i går, 15:57 Dagner skrev (På 21.9.2025 den 23.22): Tror Arteta må gå jeg, har mindre og mindre tro på at han kan ta dette laget den siste meteren. Dyktig trener, men ingen vinner. Feiger ut i storkamp etter storkamp.
Dagner Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden VifteKopp skrev (3 timer siden): Dyktig trener, men ingen vinner. Feiger ut i storkamp etter storkamp. Jepp. Skjønner mer og mer av hva folk mener når det snakkes om manglende vinnermentalitet hos Arsenal.
barezell Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Frem til tapet mot Pool så var det over 2 år siden vi tapte mot et såkalt "big 6" lag i PL. Husker noen statestikken vi hadde mot Big 6 før dette? Det var 13 år siden vi hadde vunnet på Trafford, 8 år på brua, 3 år uten et eneste poeng på anfield og 4 år uten poeng mot city borte og hjemme (Takk tranfsermarkt) Tidligere klarte vi ikke holde en ledelse og stort sett ødela for oss selv i det som var av storkamper. Til tross for at flere av kampene har vært i taktiske/kyniske/kjedelige så har Arteta løftet oss betraktelig. Dette til tross for tynn stall og veldige uheldige skader. Årets sesong har ikke akkurat startet prima på den fronten heller. Det er neppe ønskelig å starte hver kamp med 4-5 nye spillere i forhold til de som spilte fast i fjor. Det er et lag som skal spilles inn, med litt for mange nye brikker og vi har hatt et rimelig grusomt skjema til nå. Vi får se om vi klarer Port Vale i morgen!
oOF Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Poenget er vel at skal komme videre, må man kanskje begynne å sette eget spill uansett hvem man møter og ikke bare spille som et bunnlag mot antatte topplag. Når det er sagt er Artetas lag klart best defensivt.
skaftetryne32 Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Jeg ser virkelig ikke et problem med å være pragmatisk og ikke minst, ta det litt rolig med å integrere de nye spillerne inn laget, det er klart jeg ville se Eze mot City jeg også, men jeg forstår hvorfor han ble introdusert i andre omgang, noen ser på det å bruke MM i stedet for Eze som en mangel på vinnermentalitet, jeg ser noen som setter oss opp for å vinne mot et av verdens beste lag de siste 10 årene, noe vi var utrolig nærme å gjøre, har noen sett city under pep spille ett 5 manns forsvar før? Av en eller annen grunn så blir dette valget tolket som noe defensivt, men MM er bare nok en åtter, som vi vanligvis spiller i den rollen, skal vi ikke bruke stallen vår når spillere er skadet, denne kritikken er noe usaklig, vi rundspilte city, og jeg har trua på at angrepet våkner til live med tid og stunder, fremdeles litt skeptisk til Gyokeres, men han har skårt noen mål i det minste, ser ut til å ha gode avslutter ferdigheter. 1
barezell Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden oOF skrev (1 time siden): Poenget er vel at skal komme videre, må man kanskje begynne å sette eget spill uansett hvem man møter og ikke bare spille som et bunnlag mot antatte topplag. Når det er sagt er Artetas lag klart best defensivt. Skulle selvfølgelig ønske vi kjørte helt vill angrepsfotball og rundspilte alle på bortebane, men det er noe naivt. Så tett som PL har vært siste årene har jeg ikke noe problem med å forstå en mer kynisk tilnærming til de tøffeste bortekampene. Jeg tror heller ikke man kommer langt ved å kjøre sin egen greie hver kamp 100% uten unntak ala Ange sitt Tottenham. Så fremst man ikke er vesentlig bedre enn motstanderen så handler det jo om å gjøre endring og utnytte svakheter. Nå vil jeg si at city på Emirates nå var verre enn arsenal på sitt verste(siste mot pool). Det kan bli spennende å se hvordan Liverpool gjør det på Emirates og ikke minst city/pool sine kamper mot hverandre. Kan for all del hende Pool er så sterke i år at de ikke har behov for denne tilnærmingen. Vi får se ☺️ Til slutt er det viktig å legge til at hvis Arsenal hadde hatt noe som helst flyt i angrep. Så hadde det også sett langt mindre jævlig ut gjennom 90😂
Reg2000 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Kampen mot City er ihvertfall ikke den vi skal bruke som eksempel på at vi spiller for feigt.
BIlly Bones Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Arteta har også lagt opp til en ganske krevende man-management situasjon. Vi har mange spillere som gjerne ønsker å starte, og men bredden i troppen kan det fort skapes en del friksjon dersom gode prestasjoner ikke belønnes med spilletid. Jeg er spent på hvordan dette håndteres. Jeg mener å huske at Pep nevne noe angående dette nylig - at han ønsket et mindre tropp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå