Gå til innhold

Russ 2008, for vi som blir russ!


Espein

Russetreff 2008  

173 stemmer

  1. 1. Hvilke russetreff skal du på i år?

    • Lillehammer
      33
    • Stavanger
      48
    • Tryvann
      58
    • Tusenfryd
      27
    • Andre
      24
    • Ingen
      72


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeez Ingierstrand er ett stykk bråkested. 5 av vennene mine ble utsatt for blind vold der så langt. ustabilt ass

 

Er helt latterlig ja, er vel ca det samme på bussen min. Tror ikke vi har rulla en eneste dag uten at noen på bussen har blitt slått til uten grunn, og vi er absolutt ikke ute etter bråk på noen som helst måte. Er jo farlig å bevege seg rundt på Ingierstrand/Sognsvann/Fornebu bare 3-4 busser kommer dit.

Lenke til kommentar
Jeez Ingierstrand er ett stykk bråkested. 5 av vennene mine ble utsatt for blind vold der så langt. ustabilt ass

 

Er helt latterlig ja, er vel ca det samme på bussen min. Tror ikke vi har rulla en eneste dag uten at noen på bussen har blitt slått til uten grunn, og vi er absolutt ikke ute etter bråk på noen som helst måte. Er jo farlig å bevege seg rundt på Ingierstrand/Sognsvann/Fornebu bare 3-4 busser kommer dit.

Hvilken buss er du på?

Lenke til kommentar
Er helt latterlig ja, er vel ca det samme på bussen min. Tror ikke vi har rulla en eneste dag uten at noen på bussen har blitt slått til uten grunn, og vi er absolutt ikke ute etter bråk på noen som helst måte. Er jo farlig å bevege seg rundt på Ingierstrand/Sognsvann/Fornebu bare 3-4 busser kommer dit.

Sant nok. Har heldigvis ikke blitt slått enda.

Nå er vi på en (kul) bil da. Ble anklagd for å ha tagga ned en annen bil :wee: . Kvinnfolk, huff.

Lenke til kommentar

Åja, trodde det var Eplefe her på forumet... hahaha :roll:

 

Men fra spøk til revolver, gikk først inn på meg i dag at nå er russetia straks slutt. Kom ut av tentamensrommet etter 7,5 sider om sikkerhetspolitikk, så har de som ikke hadde tentamen tatt den drikke-seks-pils-på-skolen-uten-at-lærern-merker-det-knuten, fylt opp masse vannballonger og dynka folk som gikk i trappeoppgangene. Fikk bare med meg siste del av morroa. Dem dreiv også å hoia rundt og flytta på biler på parkeringsplassen osv, mens jeg satt der og skreiv til krampa tok fingra. Og i tillegg var det endelig kommet sol ute, her oppe i snølandet. Faen.

Lenke til kommentar
Jeg skal drikke en kasse øl idag, en flaske vin på 20 minutter og døgne. Kommer til å være skutt =D

Hmm, kos deg :wee: . Skal vel ta Postmann Pat, rundkjøring (kanskje) og kanskje en kasse øl, kombinasjon er tingen.

Selv om jeg personlig synes mange av knutene er "barnslige", for eksempel kjøpe en boks vaselin mens man gliser og mannen i kassa er 19-20 og vet godt at det kun er for knuten sin skyld. Såklart, om det er en gammel innbitt kjerring er saken en annen :wee: .

Lenke til kommentar
Jeg skal drikke en kasse øl idag, en flaske vin på 20 minutter og døgne.

Høres noe vanskelig ut, men du får ha lykke til.

 

og vet godt at det kun er for knuten sin skyld. Såklart, om det er en gammel innbitt kjerring er saken en annen :wee: .

Var på kondomeriet for å kjøpe en kondom her forleden. Rakk ikke å ta opp penger før dama bak disken sa: «Du skal kjøpe en kondom med kroppsspråk, ja?» ^^

Endret av Mikachu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...