Gå til innhold

Russ 2008, for vi som blir russ!


Espein

Russetreff 2008  

173 stemmer

  1. 1. Hvilke russetreff skal du på i år?

    • Lillehammer
      33
    • Stavanger
      48
    • Tryvann
      58
    • Tusenfryd
      27
    • Andre
      24
    • Ingen
      72


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen andre som føler at russetiden har gått altfor fort? Føler jeg ikke har opplevd nok i forhold til andre etc..

 

Yeah, beste av alt er at skolen har lagt omtrent alle tentamnene midt i russetiden :(

Hadde studiedag i dag, så vi dro innom den gamle ungdomsskolen for å sprute litt på folket. Var visst et felles friminutt eller noe, så vi spruta vel på tett opp under hundre stykker, hehe, genialt. Bowling for ungdomsskolen. Anyway, så var det en gammel lærer som kjente meg i gjen og begynte å ringe og mase. De kan vel ikke anmelde oss for å sprute litt vann, right? Teite saker, men det var artig.

Lenke til kommentar

Wohoo! Viste seg at noen andre pøbler kom til den ungdomsskolen vi spruta vann i, som hadde smørt tran utover gymsalen der. Ikke rart jeg fikk så mye rare telefoner (som jeg ikke tok). Så jeg ringte tilbake og havna til rektor på skolen min. Fikk heldigvis avklart at det ikke var vi som stod bak hærverket. Hadde passa bra om jeg fikk noe trøbbel nå, som jeg straks skal få vitnemålet :nei:

Lenke til kommentar
Ahh.. Forstår. Håper eg kan ta deg imot som 2. gradsstudent då! Seriøst, livet mitt beror nesten på at eg kjem inn på NTNU. =/

Samme her. :p Men det ser ut til å gå i boks nå; 5 i både matte, fysikk og kjemi. :)

 

Så da blir det vel aldri mer noe russefeiring på meg nei. :(

Men må ikke tenke på slikt nå. Det er to dager igjen, og de skal nytes! :wee:

 

Hva skal folket i morgen da?

Lenke til kommentar
Samme her. :p Men det ser ut til å gå i boks nå; 5 i både matte, fysikk og kjemi. :)

 

Så da blir det vel aldri mer noe russefeiring på meg nei. :(

Men må ikke tenke på slikt nå. Det er to dager igjen, og de skal nytes! :wee:

 

Hva skal folket i morgen da?

Henger meg på, håper jeg kalrer meg. 6 i fysikk, 5 i matte og 4 i kjemi. :)

 

Skal vel drekka i morgen :!: . Begynne med en tut - en skål så være våken i 24 timer og få en artig 17. Mai.

Lenke til kommentar

Tja.. Eg fekk igjen heildagsprøven min i fysikk i dag. Det vart faktisk ein 4ar. Ein ganske svak 4ar og, men læraren hadde gløymt å telje med ein 5 poeng eller noko. Likevel vart det 4ar. Dog har eg berre fått sterke 5arar i fysikk det siste halvåret. Trur eg skal få krangle meg til ein 5ar. Uansett lev eg litt i "spøkjelandet" når det gjeld snitt for å kome inn på linja eg har lyst inn på.

 

Jepp! Bergen i morgon! :D Blir digg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...