Gå til innhold

Russ 2008, for vi som blir russ!


Espein

Russetreff 2008  

173 stemmer

  1. 1. Hvilke russetreff skal du på i år?

    • Lillehammer
      33
    • Stavanger
      48
    • Tryvann
      58
    • Tusenfryd
      27
    • Andre
      24
    • Ingen
      72


Anbefalte innlegg

Vil bare minne om at siste pulje med billetter til Kongeparken i Stavanger legges ut for salg mandag kl. 16:00 på Posten og Billettservice.no. Da gjelder det å kjøpe kjapt med mindre man vil betale dyre dommer for svartebørs senere, i fjor ble billettene solgt ut på en drøy uke.

9306229[/snapback]

 

Dette er jo en skandale! Skoleåret er jo ikke begynt en gang. Hadde tenkt å reise dit sammen med en del kompiser. Har du anelse hvor mange billetter det er snakk om ?

9307089[/snapback]

Skoleåret begynner på mandag, derav billettslippet. I dag er det om å gjøre å være fort ute, vet du. Aner ikke hvor mange billetter det er snakk om, men Kongeparken har en kapasitet på 10 000 og på de to tidligere slippene tipper jeg de har sluppet maks 2-3000 billetter, så jeg regner med det er snakk om 7-8000 billetter, uten at jeg har noen peiling på om det stemmer. Vanskelig å si hvor fort det går, men jeg ville nok ikke sittet på gjerdet for lenge for å si det sånn, om man har noen små planer om å dra. Uansett kan det være lurt å bare kjøpe en billett, du får uansett garantert solgt billetten igjen senere i år hvis det skulle vise seg at du ikke kan dra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal i Kongeparken! Kjøpte i tillegg når billettene kun kosta 700,-. :D Nå er det helt tomt, og ingen flere billetter legges ut. Den eneste sjansen er hvis noen ikke henter sine billetter, men skulle noen slike bli lagt ut igjen så må du nærmest sitte med oppdater-knappen konstant på Billettservice, for de forsvinner nok kjapt.

Lenke til kommentar
Lurer på kva eg kan få min solgt for rett før Kongeparken opner  :ph34r:

9354996[/snapback]

RETT før Kongeparken er ikke prisen så vannvittig høy fordi mange svartebørs-billetter faktisk selges i desperasjon og redsel for å ikke få solgt i det hele tatt.

 

Men men, hvis du er lur nok kan du sikkert melke masse penger ut av billetten din hvis du selger den rett før.

Lenke til kommentar

Kjenner mange andre avholdspersoner som skal dra. Nå har jeg ikke vært der før da, så vet ikke hvordan det er, men det er jo mange konserter, mange russ å treffe og man trenger ikke nødvendigvis alkohol for å hygge seg.

 

Nå ligger forresten billetter ute på QXL til 2000 per stykk. Hater slike folk som bare kjøper for å selge rådyrt etterpå. Måtte de brenne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...