Gå til innhold

Russ 2008, for vi som blir russ!


Espein

Russetreff 2008  

173 stemmer

  1. 1. Hvilke russetreff skal du på i år?

    • Lillehammer
      33
    • Stavanger
      48
    • Tryvann
      58
    • Tusenfryd
      27
    • Andre
      24
    • Ingen
      72


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg snakket med en som var russ for to år siden, og han sa det fungerer slik at alle bilene, inkl. bussene uten anlegg, blir plassert i Van Land. Et lite stykke vekk fra Van Land, blir det dannet fire bussringer. Ring 1 inneholder bussene med best anlegg, ring 2 de med nest best, osv. De bussene som er i ring, bytter på å spille musikk. Så er det vel sånn, da, at alle går frem og tilbake fra Van Land til bussringene.

 

Noen kan sikkert utfylle dette bedre. :)

Lenke til kommentar

Så på bilettservice at det var noe reserverte plasser og ikke plasser? Men sett at jeg og noen andre har bil/van? kan vi spille musikk på van-land da? Eller er ikke det "lov"? Og det koster rundt 1450 for en bilett? Og kan jeg bestille en bilett til meg og de andre hver for seg? Og hvordan gjøres det med bilen?

Lenke til kommentar
Så på bilettservice at det var noe reserverte plasser og ikke plasser? Men sett at jeg og noen andre har  bil/van? kan vi spille musikk på van-land da? Eller er ikke det "lov"? Og det koster rundt 1450 for en bilett? Og kan jeg bestille en bilett til meg og de andre hver for seg? Og hvordan gjøres det med bilen?

9398994[/snapback]

Slik jeg forstod det, var det fritt fram for alle å spille musikk i Van Land. Den billetten som koster 1450,-, er vel for alle dagene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qtXdRFbtay

Jeg har kjøpt biletter til Landstreffet i Kongeparken i juni - så dit skal jeg iallefall. Men hvilke av de andre treffene er å anbefale? Fett på Tryvann og Fornebu (russefeber) feks? Lillehammer er samtidig som stavanger om jeg ikke husker feil, så det er utelukket.

 

Er forresten rødruss :)

 

Har forresten folk tenkt over leverandør? Jeg sitter i hovedstyret for russen på vår skole, og vi valgte iallefall Russeservice som vår leverandør. De virket langt mer seriøse enn Russedress, iallefall var det intrykket vi fikk etter møtet vi hadde med de for noen dager siden.

 

Russeservice hadde også en slags "veileder"/"kontaktperson" i Aust-Agder vi kunne få mye hjelp av, etc. De sponser oss også med russekroer, pluss at alle i hovedstyret får gavekort på 1500kr hver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...