Gå til innhold

Russ 2008, for vi som blir russ!


Espein

Russetreff 2008  

173 stemmer

  1. 1. Hvilke russetreff skal du på i år?

    • Lillehammer
      33
    • Stavanger
      48
    • Tryvann
      58
    • Tusenfryd
      27
    • Andre
      24
    • Ingen
      72


Anbefalte innlegg

Er ikke noe annerledes om du bestiller privat, tror jeg. De fleste på min skole, inkludert meg selv, gjør det, og da kan du selv velge om du vil ha alt levert på skolen eller hjemme. Fristen for å velge hva du vil ha på russekortene (og bildet på Russelappen) er 17. desember, samtidig som fristen for å betale er. Russelappen "ordnes" ikke på noen spesiell måte, du får den sammen med greiene du har bestilt og som sagt må du legge inn bildet som skal være på innen 17. desember. Dåpsattesten tror jeg heller det ikke er noe spesielt med, du får den bare tilsendt og så er det jo opp til deg og skolen å sørge for at du faktisk blir døpt, det kan jo ikke Russeservice på noen måte gjør noe med. Heller ikke dersom det bestilles via skolen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på en ting.

Bestiller kler fra russeservice på mandag, via post, fordi vi skal bestille samlet.

 

Jeg skal da ha grunnpakken. har krysset av for bukse og lue og alt det der som er med i pakken, men russekort og russelappen er det ingen plasser man kan krysse av for? 0_o

Må man velge å kjøpe dette på nettet senere? hvordan vet russeservice at jeg skal ha grunnpakken når jeg bare har krysset ut de tingene som er i den og ikke russekort og russelappen?

 

Håper på raskt svar, for må levere denne i morgen..

 

Blir btw blåruss :) gleder meg som fy til i mai :D

Lenke til kommentar

Yaaay, russ til våren jeg og. Kommer fra skolen som opprinnelig var den eneste ekte rødruss-skolen i byen i mange år, helt til de andre begynte å tulle med fargene sine, hulk.

Tror jeg blir en litt kjip russ, har ikke kjøpt billett til Kongeparken eller noe, og skal bare ha basic russebukse uten noen føkkings gullbokstaver, sjakkruter eller nagler. Sukk. Lurer på å finne noen litt små bokstaver som kan stave "I pwn n00bs", men er ikke sikkert det blir noe av heller =P Antagelig blir buksa hjemmedekorert med en hvit tekstiltusj. Funky.

 

For jeg skal bruke alle pengene på.... drekka! Yaaaaay!

Lenke til kommentar
Complexity:

Har du valgt at du skal ha grunnpakken?

Om man velger den skal man få alle varene til grunnpakken i handlekurven deretter kan man skifte str. og farge.

Da ligger det russekort og russebevis i handlekurven også.

 

Forstod jeg riktig?

9435182[/snapback]

 

Ja, bare det at jeg bestiller via Post, på blanketten som fulgte med katalogen.

Må gjøre det slik om vi skal bestille samlet..

Lenke til kommentar

Russ 08 jeg og! Gleder meg veldig:)

 

Har kjøpt billetter til landstreffet på lillehammer og skal bestille russeklær når jeg har fått prøve størrelser osv:) Tenkte å ikke bruke så mye på russetiden. Har spyttet inn 5000 til russebilen. Og skal ikke kjøpe russeklær for mer enn 6-700kr tenker jeg. Bare det mest nødvendige;)

 

Vi skal sørge for mange sponsorer slik at vi kan dekke de utgiftene vi har med de pengene ;)

Endret av Christian_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...