Gå til innhold

Russ 2008, for vi som blir russ!


Espein

Russetreff 2008  

173 stemmer

  1. 1. Hvilke russetreff skal du på i år?

    • Lillehammer
      33
    • Stavanger
      48
    • Tryvann
      58
    • Tusenfryd
      27
    • Andre
      24
    • Ingen
      72


Anbefalte innlegg

Fikk i går brosjyren fra Russeservice med alt de selger. Mye bra, kommer nok til å gå noen kroner der. Alle må bare huske å bestille før 21. september da det er fantastisk mye dyrere etter denne datoen!

Jeg må bare kikke litt til i katalogene, så skal det bestilles. Men orker ikke å overdrive, det holder med noen få enkle standard russeplagg.

 

Jeg registrerte meg på russesiden.no i går, men måtte da registrere meg på skolens gamle navn. Det var en sammenslåing av to skoler denne høsten, og vi byttet navn. På russ.no hadde de fått med seg den endringen.

 

Blå russ :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Salgstriks? Man har valget mellom å kjøpe med genser eller ikke. Med andre ord er det ikke noe salgstriks, men et valg. Sikkert mange som har lyst på genseren også. At dere ikke greide å bestemme dere før billettene uten genser var utsolgt, er jo ikke Billettservice/Landstreffet sin feil ...

Lenke til kommentar
Herre min hatt. Starter hysteriet allerede så tidlig.

9289916[/snapback]

Dagen etter at vi begynte i 3. klasse fikk vi kataloger o.l.

Syns dette bare er tullete og gleder meg heller ikke spesielt til å være russ,

siden alle mine venner (er 88-modell) var russ i fjor og er nå

over alle hauger å studerer. :(

Lenke til kommentar

Det blir jo gøy da. Kjøre rundt, drikke og herje, selv om i gjør dette hver helg til vanlig òg. :p

 

2004 - Utsolgt 2 uker før Landstreffet

2005 - Utsolgt 1. mars

2006 - Utsolgt 21. desember 2005 - et halvt år før Landstreffet 06 arrangeres.

2007 - Utsolgt 5. september 2006 - 9 måneder før Landstreffet 07 arrangeres.

 

Har heldigvis kjøpt billett.

 

Tror bare jeg kjører på med grunnpakken, en skolegenser og noen strykemerker. Gidder ikke å kjøpe sko, belte, bokser og annet piss ...

Endret av EvenT
Lenke til kommentar

+ 2008 - Utsolgt 25. august (sånn ca.).

 

Fantastisk salg for arrangørene hvert fall. :p Glad jeg sikra meg billett tidlig og i tillegg til 300,- billigere enn de siste billettene som ble lagt ut. :)

 

Og russetiden blir gøy det. Mye fest og moro, kanskje dra det litt lenger enn vanlig, og ikke minst mange russekroer og landstreffet. Litt slitsomt blir det vel med småungene som løper etter deg og hyler etter russekort hver dag, men man blir vel vant til det også. :p

Lenke til kommentar

Jeg har også mulighetn til å være russ i år. Men om jeg velger å være det er en annen sak. Jeg har aldri vært noen vifte for denne form for sex og drikkepress. Vet jeg høres utrolig gammel og grå ut, men jeg er faktisk skikkelig imot dette. Jeg valgte å ikke være russ for (3 år?) siden. Å jeg takker nok nei denne gangen også.

 

Til dere som likevel synes det er gøy å ha en unnskyldning for å drikke, HÆHÆ! HÆHÆ! HÆHÆ! HÆHÆ! HÆHÆ! HÆHÆ! HÆHÆ! HÆHÆ! HÆHÆ!

Lenke til kommentar

Kjenner noen som har tenkt å droppe russefeiringen selv, og det synes jeg er helt greit, det. Alle har forskjellige meninger, og mange synes russefeiring er tåpelig. Jeg er uenig, jeg elsker denne tradisjonen vi har i dette landet, men har full respekt for at mange andre kun ser på det som en periode hvor man har en unnskyldning for å drikke hver dag. Jeg ser frem til det og kommer til å drikke en god del den drøye måneden, men synes likevel det ikke er det essensielle ved russefeiringen. Jeg ser frem til å feire endt skolegang, dra på treff og treffe mange andre russ og generelt bare leve livet og gjøre ting man kanskje ikke gjør hver dag ellers. Drikking og festing kommer utenom, men er en del av moropakken.

 

Ellers kjenner jeg også mange personer som er avholds og som skal være russ, så det er fullt mulig å delta i russefeiringen uten å måtte innta alkohol også. Og det synes jeg er fint.

Lenke til kommentar
Litt usikker på farge.. :p Har gått allmen, og hadde bedriføtsøkonomi 2. året, men ikke nå, 3 året. Men har mase realfag da..Er det slik at jeg kan  velge hva jeg vil bli av blå eller rød? Liker rød best i så fall :p

9381912[/snapback]

Eg har gjort valgt nett same studiefag. Vi fekk ikkje mogelegheita for bedøk 3. året :( uansett, alle her velger raudt når du blir russ. Påbygg, vanleg allmenn osv.

Lenke til kommentar

Forskjellen mellom blå og rød er vel at blå har bed.øk istedet for geografi og historie samfunnslære i 2. klasse. Hvis du bare har hatt bed.øk som studieretningsfag samtidig som du har hatt geografi og historie samfunnslære som allmennfag, så er du ikke blåruss.

Endret av endrebjorsvik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...