Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Umoralsk å ha sex med en hore ?


Anarkist

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Luksyshore eller ikke! Det handler om hva man personlig mener. Jeg kunne ikke ha brydd meg mindre om at du kunne ha knulla pa en som har ligget med flere personer enn du kan teller, kun for a greie seg nok til livets opphold. Personlig mener jeg det er motbydelig a ha sex med en som for har knullet pa "alt som beveger seg". Sex for meg er ikke noe jeg gjor med hvem som helst, og derfor vil jeg heller ikke at partneren min gjor det med hvem som helst.

Selvfolgelig er litt "tilfeldig sex" greit det, men jeg mener at det aller beste er med en som jeg er i et forhold med og jeg kan stole pa.

 

Hvis noen vil stappe snabben sin inn i hva som helt; vaer sa god! Jeg mener iallefall at det er moralsk forkastelig!

Lenke til kommentar

Jeg er ferdig med ungdomsskolen, jeg kan telle ganske høyt. Og ganske mange prostituerte i dag gjør det ikke kun for å klare seg til livets opphold. Tro det eller ei, det er jenter der ute som tar seg betalt for sex fordi de liker sex, og de liker penger. Helt fullstendig utrolig. :ohmy:

 

Edit: Jeg har forøvrig ikke en snabb å putte noen plass, jeg er jente.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

I følge historieboken for VG2 er det eldste yrket sjaman, ikke hore. Det synes jeg virker logisk, ettersom mennesker helt siden tidenes morgen har hatt behov for å forklare ting som virker uforklarlige. Menneskene levde i tillegg i sleksskapssamfunn, der det var vanlig å dele maten likt. Prostitusjon burde derfor ikke være nødvendig, ettersom at det ikke var så mye å tjene på dette.

 

Jeg håper dette revolusjonerer diskusjonen angående moralspørsmålet.

Lenke til kommentar
Jeg er ferdig med ungdomsskolen, jeg kan telle ganske høyt. Og ganske mange prostituerte i dag gjør det ikke kun for å klare seg til livets opphold. Tro det eller ei, det er jenter der ute som tar seg betalt for sex fordi de liker sex, og de liker penger. Helt fullstendig utrolig. :ohmy:

 

Edit: Jeg har forøvrig ikke en snabb å putte noen plass, jeg er jente.

 

 

Beklager for a si det; men kjonnet ditt gir jeg fulle f*** i! Eneste jeg gjor er a si min mening om sex. Og jeg har da aldri kommet bort i noen mennesker som ikke er glad i sex eller penger. Sa det der var ganske ulogiskt. Jeg sier det igjen jeg; JEG synes det er moralsk forklastelig a ha sex med sa mange. Det er min mening! Og i og med at du er en sa stor jente na, sa burde du laere deg a respektere andres mening, og laere seg a leve med det!

 

Takk for meg!

Lenke til kommentar

litt off topic, men nevnt..kan ju tenkes jeg vart i orntlie forhold å det å ha sex med noen man er glad i er helt klart å foredra, inget slår det...og inget slår det når det tar slutt heller..

on topic, det kom nettopp en fafo rapport om att horene kan deles i ulike grupper, de som likte penger og styrte greia selv, de som hadde rusproblemer og sen de nigerianske som langt ifra gjør det frivilligt.

Poenget her må da være å ta hallikene og utleierne av rum i oslo f,eks istedet for enkelte horekunder of frivillige horer, veit ju at om jeg hvert 5e år kjøper meg noe så går jeg ikke på en nigeriansk dame i gata...har faktisk kjent personligen en og annen hore, som jobbet uten rusproblem eller hallik, de gjorte det for pengenes skyld,punktum.

De synes selvsagt jobben demmes er hyggeligere med en yngre mann som ikke er feit og slik, enn motsatsen, er bare naturlig det ;)

Jeg klarer nok å få meg hvis jeg vil, men er ikke gitt att det er noe jeg er kjempeintressert i, og uansett så koster det masse drosjer,pils,drinker,mat og presenter bortsett fra de få (2) som jeg haft ett ok forhold til uansett penger og annet.

Lenke til kommentar

Umoralisk eller ikke...for meg er det også et filosofisk spørsmål.

Når begynner man å kjøpe noenting?

Sikkert, prostitusjon er med avstand den direkteste kjøp men hvor ofte kan man se at en jente søkes en mann som har en bestemt status...mannens penger teller ofte mer enn utseende hans.

 

Men man må også betrakte følgende ting: Hvis man går til en prostituert, hvordan vet man at det er helt sikkert at hun er ikke tvunget til prostitusjon?

Men jeg kan også forstå hvis man har en uvanlig fetish og man vil utprøve den en gang...Hvis man blir kjent med hverandre på vanlig vei kan man ofte ikke konfrontere partneren med alle skjulte ønsker.

 

Jeg betalte en gang en jente for en harmløs men uvanlig fetish, men da kunne jeg være sikkert at hun var ikke tvunget til (dessuten hadde det egentlig ingenting å gjøre med sex), det var mer en morsom "vennskapstjenste".

Men til en riktig prostituert? Jeg tror at det er ikke min fall.

Likevel vil og kan jeg ikke dømme.

Lenke til kommentar
Tro det eller ei, det er jenter der ute som tar seg betalt for sex fordi de liker sex, og de liker penger

 

Jeg tror deg faktisk ikke. Joda, det finnes luksusprostituerte, som har finnet et yrke som gir penger. Men tror du virkelig de nyter det? De er så glad i sex, at selv om mennene de har sex med er feite, svette misfostre, så nyter de sexen? Kilde?

Lenke til kommentar
Vent. Du kjenner folk som liker sex og penger, som ikke prostituerer seg, og dermed ble det ulogisk? Wow. Jeg anbefaler deg å lese boken "Intimate Adventures of a London Call Girl" pg en det andre Belle de Jour har skrevet. :)

 

Nå skjønner jeg ganske fint at du har nettopp kommet ut av ungdomsskolen...

La oss ta meg som et eksempel; jeg er glad i sex, og jeg like glad i penger. Det betyr ikke at jeg går ut og selger sex av den grunn! Det finnes andre måter å tjene seg penger, og det er mange andre alternativer som jeg heller vil velge.

 

Jeg kan bare snakke for meg selv i denne saken, og hva jeg selv mener. Jeg vet ikke hva som foregår i hodene til alle andre menneser som leser denne diskusjonen.

Lenke til kommentar
Hvis noen vil stappe snabben sin inn i hva som helt; vaer sa god! Jeg mener iallefall at det er moralsk forkastelig!

 

Fordi at?

 

 

Fordi JEG mener at sex er ikke noe man gjør med hvem som helst!

Og en onenightstand er ikke hvem som helst?

Kan godt hende vedkommende du puler på en kveld, etter å ha møtt på byen har ligget med 1000vis andre, sikkert mange av dem horer. Men det er greit for deg så lenge du ikke vet om det.

Lenke til kommentar
Og en onenightstand er ikke hvem som helst?

Kan godt hende vedkommende du puler på en kveld, etter å ha møtt på byen har ligget med 1000vis andre, sikkert mange av dem horer. Men det er greit for deg så lenge du ikke vet om det.

 

 

jeg har aldri sagt at når du har et onenightstand, så er ikke det med hvem som helst. Det er jo akkurat det det er. Er jo en grunn til at det kalles en onenightstand.

Nå må ikke alle tro at jeg er helt firkantet og kun har sex med mennesker jeg har vært sammen med så og så lenge. Eneste er at jeg liker ikke tanken på at de jeg har sex med har vært i sengs med 100 andre jenter. (For å overdrive det litt)

Lenke til kommentar
Hvis noen vil stappe snabben sin inn i hva som helt; vaer sa god! Jeg mener iallefall at det er moralsk forkastelig!

 

Fordi at?

 

 

Fordi JEG mener at sex er ikke noe man gjør med hvem som helst!

 

Ok, og dersom det er sex for penger men hvor man utviser en viss grad av selektivitet? Ikke tilfeldig fremmed, men en person med passende utdannelse/interesser/utseende, men likevel for penger?

Lenke til kommentar

Det finnes mange jenter som nyter sexen, selv om de tar betalt for det. Selvsagt ikke alltid og med alle, men like ofte som om de skulle ha sex med tilfeldige menn uten å ta betalt. Jeg kjenner personlig flere jenter som har litt husmorsex på si for å spe på et magert budsjett. De er helt vanlige jenter, men er nok generelt mer seksuelle enn gjennomsnittet - d.v.s. at de er mer sultne og mer glad i sex enn det som er vanlig. Og, kanskje viktigst: de ser på sex som noe naturlig og blander ikke inn alle mulige moralske spørsmål.

 

Man skal være forsiktig med å tro at man vet noe om andre, ved å ta utgangspunkt i seg selv og sine egne meninger. Det er alt for lett å falle i "Jeg kunne ikke gjort det, så derfor tror jeg ikke andre gjør det heller!"-fella. Hvis noen forteller at de liker det, selv om de tar betalt, så velg å tro på det - selv om du synes det er rart eller umulig. Vi som ikke pleier å dømme andre utfra oss selv og vår (evt. manglende) moral, skjønner heller ikke helt behovet andre har for å opptre slik. Det er da helt unødvendig? Hvorfor ikke bare akseptere at folk er forskjellige?

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...