Gå til innhold

Fotokonkurransen 13. runde: Portrett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et av bildene er tatt i juli.. og 2 andre er uten exif.. om de får poeng så bør kanskje dato  "bevises" ? Vet ikke jeg. Har ikke vært med før..

9318970[/snapback]

 

Exif fjernes noen ganger av seg slev så det bør ikke starffes, men det juli bildet bør tas ut før stemmingen starter...send meld til trådstarter som fjerner bildet.

Lenke til kommentar

Dette burde jeg selvsagt sjekket før jeg la ut bildene, men det ble rett og slett glemt i alt styret. Bildet er i alle fall fjernet nå.

 

Som Netrex sier, så forsvinner EXIF fra bildene når man velger SAVE FOR WEB i Photoshop. Jeg har selv valgt å gjøre dette noen ganger da jeg har bidratt, rett og slett for da er det lettere å sørge for at bildestørrelsen ikke overskrider 350KB som er maksgrensen. Så det at EXIF er borte, er ikke i seg selv grunnlag for disking. Men når det gjelder "Barnesmil", så var jo saken veldig grei da...

Lenke til kommentar
Dette burde jeg selvsagt sjekket før jeg la ut bildene, men det ble rett og slett glemt i alt styret. Bildet er i alle fall fjernet nå.

 

Som Netrex sier, så forsvinner EXIF fra bildene når man velger SAVE FOR WEB i Photoshop. Jeg har selv valgt å gjøre dette noen ganger da jeg har bidratt, rett og slett for da er det lettere å sørge for at bildestørrelsen ikke overskrider 350KB som er maksgrensen. Så det at EXIF er borte, er ikke i seg selv grunnlag for disking. Men når det gjelder "Barnesmil", så var jo saken veldig grei da...

9319034[/snapback]

 

Burde vel komme opp en poll snart??

Lenke til kommentar
Hvis jeg må legge ut tråden på nytt, blir det ikke før etter kl 18 i ettermiddag. Nå må jeg dra på jobb.

9319685[/snapback]

 

Heldigvis så ordnet dette seg! :)

Da får vi håpe at mange stemmer!

 

edit:

budre vel stå når avstemmingen avsluttes? (under poll'en)

Endret av lohelle
Lenke til kommentar
Jeg synes også at det er skuffende få som stemmer. Skjønner ikke hvorfor det er slik. Man kan da ikke klage på bidragene denne runden, for det virkelig mange gode og varierte bidrag denne gangen, som absolutt hadde fortjent flere stemmer.

9344864[/snapback]

 

Måtte lete for å finne linken til fotokonkurransen.. men likevel..

Lenke til kommentar

Da er avstemmingen over, med påfølgende resultater:

 

1) "Helen", fotograf; lohelle (8 stemmer)

2) "Summertime", FPSdag (7 stemmer)

3) "Den førstefødte", magneska (6 stemmer)

 

Da jeg prøvde å logge meg inn kl 21, kom jeg ikke inn. Men jeg ser at det har skjedd visse forandringer i rekkefølgen siden jeg var inne ved 18-tida. Er det noen som kan bekrefte at stillingen var slik kl 21? Eller har det kommet inn stemmer etter kl 21?

 

Uansett, så er lohelle vinner av denne runden, og har ansvaret for å arrangere neste runde! Gratulerer til dere alle! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...