Gå til innhold

Fotokonkurransen 13. runde: Portrett


Anbefalte innlegg

Temaet denne gangen er:

 

Portrett

 

Bildene må være tatt i tidsrommet fredag 10. august - søndag 19. august 23:59.

 

Innleveringsfrist: søndag 19. august @ 23:59

 

Etter innleveringsfristen blir bildene lagt ut i egen post for avstemming fram til torsdag 23. august kl. 21:00.

 

Reglene for konkurransen:

  1. DU må være fotografen bak bildet.
  2. Bildet må være tatt mellom nevnte tidsperiode. (10.08.2007 - 19.08.2007)
  3. Du står fritt til å tolke temaet.
  4. ”Stemmefisking” er ikke tillatt.
  5. Maks filstørrelse: 350KB.
  6. Bildestørrelse: Lengste side skal max være 1280 piksler.
  7. Bildet skal være anonymt så lenge konkurranse og avstemming pågår. Bilder som har signatur, bilder som er postet tidligere, eller som blir postet i bildekritikken eller andre steder mens konkurransen pågår, vil derfor bli diskvalifisert.
  8. Du kan kun benytte ett bilde i konkurransen.
  9. Arrangør/Vinner av forrige runde, har ikke anledning til å delta.
  10. Vinneren av konkurransen arrangerer neste ukes konkurranse, og har dessuten ansvaret for å underrette redaktøren på akam.no (faaeri) når nytt tema er lagt ut, samt når bildene er lagt ut til avstemning. Dersom flere skulle stå med like mange stemmer, vil arrangør av inneværende runde avgjøre hvem som skal arrangere neste runde.

Fotografen bak de tre bildene som får flest stemmer, blir offentliggjort og gitt poeng fra 1 til 4. (1. plass = 4 poeng, 2. plass = 2 poeng, 3. plass = 1 poeng). Poengene teller i sammendraget. Det er verdt å merke seg at vinnerbildet fra hver runde uten videre kan bli brukt som illustrasjon for annonseringen av neste rundes konkurranse på akam.no.

 

Bildene sendes til meg som PM sammen med bildets tittel, dato og klokkeslett for når bildet er tatt og helst EXIF. Alle som leverer vil få en bekreftelse på PM om at bildet er mottatt. Har du levert bilde, men ikke fått bekreftelse når konkurransen nærmer seg slutten, ta kontakt så vi kan få ordnet opp tidsnok.

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Riktig burde også ha en fair sjanse. Alle har egentlig en fair sjanse. Noen har bare fordelen med erfaring/utstyr.

 

Mr. Olsen, du ha jo ihvertfall en god sjanse. De bildene dine med barn er jo kjempegode.

9261379[/snapback]

 

Det var nok mer bare et lykketreff enn noe som kan kopieres... :(

9261702[/snapback]

Jeg mener jo at f2.8 gjør stor forskjell på et portrett. Merker det at jeg fortere får fine portretter med lav f...Men det er min mening. Modellene som er problemet.

Lenke til kommentar
Faen! Det er nå gamlingene kommer på banen igjen...

 

Kan si at jeg er rimelig sikker på at Ståle eller lohelle vinner...  :(

9244815[/snapback]

 

Takk for tilliten i hvert fall!

Har et bilde som jeg gjerne vil bruke, men må finne ut om jeg får lov til å bruke dette først.. (edit: ja, det er jeg som har tatt bilde)

Endret av lohelle
Lenke til kommentar
Faen! Det er nå gamlingene kommer på banen igjen...

 

Kan si at jeg er rimelig sikker på at Ståle eller lohelle vinner...  :(

9244815[/snapback]

 

Takk for tilliten i hvert fall!

Har et bilde som jeg gjerne vil bruke, men må finne ut om jeg får lov til å bruke dette først.. (edit: ja, det er jeg som har tatt bilde)

9264824[/snapback]

 

Spørre modellen?

Lenke til kommentar
Slått huet eller har du bare røyka sengemadrassen?

 

Jeg har hørt at man ikke skal skryte av seg selv, men trenger ikke overdrive ;)

9265165[/snapback]

 

Har jo kommet SÅÅ mange bra portrettbilder fra meg da.... (??).

 

Men nok off topic! hadde vært kult om du stillte! Du har jo helt sikkert mange venninner som stiller opp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...