Gå til innhold

Warcraft the Movie?


Anbefalte innlegg

Ja det er akkurat det som bekymrer meg også, kan nesten ikke forestille meg at det kan bli bra, selv om det sikkert er mulig.

 

Men tenk deg en Warcraft spillefilm i cinematic/animasjons stil, å fy flate så epic det ville vært. Bare merker hvor mye en cinematic på et par minutter setter meg i høygir, gir meg frysninger og alt annet bra. Tenk deg da en som varer i 2 timer!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[...] Loren i Warcraft-universet er fantastisk og det er ikke uten grunn at det er laget så mange bøker med WC som utgangspunkt.

Stjeler tråden litt... Hva bør man lese hvis man ønsker å bli introdusert til Warcraft-historien?

Begynn med Well of eternity, The demon soul og The sundering.

Etter det så kan du lese lord of the clans og the guardian.

Alle bøkene er bare epic! :)

Lenke til kommentar
Ja det er akkurat det som bekymrer meg også, kan nesten ikke forestille meg at det kan bli bra, selv om det sikkert er mulig.

 

Men tenk deg en Warcraft spillefilm i cinematic/animasjons stil, å fy flate så epic det ville vært. Bare merker hvor mye en cinematic på et par minutter setter meg i høygir, gir meg frysninger og alt annet bra. Tenk deg da en som varer i 2 timer!

 

Ja, mener akkurat det samme, hadde vært så sykt rått med en Warcraft-spillefilm i cinematic-style. Var det jeg håpet på når newsen om en warcraftfilm kom.

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke med dere..men jeg så sinnsykt glad for at dem lager film av spillet. Med så stort budsjett så kan det faktisk ikke bli dårlig. Jeg har aldri sett en film som har kostet sinnsykt mye som er dårlig. Med et så stort budsjett så er det faktisk umulig å lage dårlig film med dagens teknologi.

 

Jeg viste at ringenes herre kom til å varme meg langt inn i sjelen, og jeg vet at det kommer denne til å gjøre også:)

 

Du har ikke satt Waterworld har du ? :p

 

Nå syns da jeg at Waterworld var en ganske bra film med veldig bra musikk. Greit den har noen "små"feil. Men konseptet var bra

Lenke til kommentar

Morsomt at mange sammenligner filmen med gameplayet i WoW. Det blir jo som å sammenligne Ringenes Herre med gameplayet i Lord of the Rings Onilne... :p

 

Tror faktisk denne kan bli bra. Historie har de, og skuespillere har de råd til. Selve spillene bør de ignorere da a) det raskt trekker ned noe betraktelig om de må forholde seg til dem, og b) det er langt flere som ikke har spilt spillene enn folk som har spilt dem.

 

Har vi ny historie, bra skuespillere og bra effekter kan det nok bli svært bra. :)

Lenke til kommentar
Enig med deg i alt du sier, men hvem er det som sammenligner filmen med gameplayet i WoW?

 

Tja...

 

Hva skal filmen handle om a? noen som gjör Raid eller kanskje scarlelt monaestry. Eller enda verre en som gjör quests og plutselig dukker en fra motsatt side opp og dreper deg? hvordan kan entenn horde eller alliance vinne når alle kan bli ressurected? Selv om de dreper alle hordes eller allys kan shamans gjöre self ress.

 

Med andre ord dette kommer til å suge så hardt :thumbdown: Bruk heller budsjettet på å fiske dritt feil i spillet kanskje til og med cinematic quests med en ordentlig historie. Ikke bare drep 10 slanger. :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

 

I rest my case... :p

Lenke til kommentar
Nja, har de sagt at det er sånn det skal framstilles?

 

Dessverre, det er nok det. Eneste man vet om filmen så vidt jeg har skjønt, en ny "hero" fra allience siden. Noen håper dog at man får et syn fra horde siden og.

 

Forøvrig enig med det CypheroN sier, kunne vært kjempefint å se konflikten fra begge synspunkter, synes det blir så unøyansert når man ser alt fra en side og da fra det som ansees som "den gode" siden. Allience er nå ikke så skinnhellige som de gir seg ut for å være, både horde og allience har noen råttene epler i salaten.

Lenke til kommentar
Mange jeg har snakket med som kan loren, har gitt utrykk for at det på mange måter er Horde som kan ansees som den "slemme" siden her fordi de brøt en eller annen pakt eller noe ...?

 

Horde angrep azeroth gjennom en portal fra deres egen planet. De kunne ikke noe for det, for noen shamaner på på hordesiden hadde ingått en avtale med Sargeras (ond fyr^^) Og gitt orkene bloodlust, slik at de ble kampgale.

Men ikke alle orkene hadde blitt gale, Thrall for eksempel. Han samlet de som ikke var eid av bloodlust magien.

Lenke til kommentar
Mange jeg har snakket med som kan loren, har gitt utrykk for at det på mange måter er Horde som kan ansees som den "slemme" siden her fordi de brøt en eller annen pakt eller noe ...?

 

Og Arthas drepte sin egen far og tok opp tronen som "The lich king". Poenget er? Warcraft loren er heldigvis ikke så ensporet som mye annet er.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det ingen som engang har vurdert at slemmingene kan være demonene i Burning Legion? Alliansen sloss mot Horden som vanlig, men oppdager en enda farligere, felles fiende, og de blir nødt til å stå sammen. Dermed kan Horden starte som de vanlige slemmingene, men får mer enn nok av screentime og vi får se en god del fra deres side. Enkelt og greit. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...