Gå til innhold

Warcraft the Movie?


Anbefalte innlegg

Håper virkelig at dette blir en filmatisert versjon av Warcraft 3. Det hadde, etter min mening, vært det beste.

Tror neppe denne filmen blir i nærheten så popluær som Ringenes Herre (regner nok med at de fleste ser på Warcraft som nerdete), men det betyr ikke at filmen ikke kan bli bra.

 

Er bare å krysse fingrene og håpe på at prosjektet ikke blir avlyst. tongue.gif

 

Tror den kommer til å bli like stor som LOTR. Er vel nesten like mange som har kjenning til warcraft universet, som det var personer som hadde kjennskap til LOTR bøkene da the fellowship kom ut

 

edit: masse leif

edit 2; norsk kunne jeg vist ikke, ikke helt enda heller

Endret av drood
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syntest man kunne kuttet bort 1/3 del av hver ringenes herre film. mye romantikk som er så overdreven at man blir kvalm. Holdt på og sovne opptil flere ganger i de scenene.

 

 

Liker ringenes herre veldig bra vist man ser bort fra det. Krigs scenene er bra laga og historien er bra.

 

 

Må også legge til at Orlando Bloom har en tendens til og ødlegge alle scenene han er i. To gode eksempler på dette er Ringenes Herre og Pirates of ca...

 

 

 

( beklager mye skrive feil er en smule overtrøtt... )

 

 

Du har overhodet intet forhold til Ringenes Herre utover filmene, har du?

 

Det er vel ganske tydelig egentlig.

 

Tror den kommer til å bli like stor som LOTR. Er vel nesten like mange som har kjenning til warcraft universet, som det var personer som hadde kjennskap til LOTR bøkene da the fellowship kom ut

 

Meget meget usannsynelig. Lord of the Rings har vært kjente bøker siden utgivelsen 1954-55 og det har hele tiden vært en stro drøm opp gjennom tidene å lage en Lord of the rings film, men teknologien strekte ikke til før Jackson satte i gang med prosjektet i 1998.

 

Misforstå meg rett, Warcraft universet har mange tilhengere men Lord of the Rings og påhengende bøker har nok en anelse større tilhengergruppe.

Lenke til kommentar
Hvem er Thrall? :ermm:

Thrall.

 

 

Håper virkelig at dette blir en filmatisert versjon av Warcraft 3. Det hadde, etter min mening, vært det beste.

Tror neppe denne filmen blir i nærheten så popluær som Ringenes Herre (regner nok med at de fleste ser på Warcraft som nerdete), men det betyr ikke at filmen ikke kan bli bra.

 

Er bare å krysse fingrene og håpe på at prosjektet ikke blir avlyst. :p

 

Åja er det han du begynner med i War3 når du velger horde campaign han rir på en ulv eller noe sånt

Lenke til kommentar

vis den blir like bra some tales of the past så blir det vell bra:)

sett fra alliance perspektiv? håpte på at begge sidene skulle få være like mye med i filmen å at ikke horden og orcs skulle bli fremstil som typisk "bad guys" men det blir de vel likevel...

Endret av carlgutt
Lenke til kommentar
vis den blir like bra some tales of the past så blir det vell bra

hørte at filmen skal bli sett fra alliance perspektiv? :S

 

 

blir alliance perspektiv ja.. Synes dette er veldig synd selv, er horde selv og digger horde.

Men kan skjønne at det blir litt vrient med horde perspektiv.

 

Bare håper vi får se mye av orcs, taurens osv i filmen, og at de ikke er de "onde" folkene

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Warcraft 3 historien eide og hvis den tar fra der så vil det bli bra. Kan ihvertfall... Men jeg synes WoW ødeleggger alt... Det burde ha noe å si på tidslinja i det heletatt, om det kommer et warcraft 4 så vil jeg ikke ha noe fortsettelse fra wow lore greiene... det må ignoreres skal det bli bra.

 

Edit:

Allianse persektiv ja, kan være morsomt det, de fleste bøkene har på en måte det men dem viser mye fra begge sider så du lærer å kjenne karakterene. På en måte.

Endret av Jimmarn
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

"ZOMG! En warkrafft film?!? som i WoW!?!? LOLZOR NERD AS! DRITT FILM! Blir det om 40 nerder som raider da?!? HAHA"

 

Jeg skjønner ikke hvorfor idioter som dette i det hele tatt gidder å svare her? folk som ikke vet hva warcraft universet er?

 

Warcraft loren (historien, bakgrunnen) er utrolig fascinerende, og jeg tror det kan bli en kjempe film! kan så klart floppe helt, men de grunnleggende tinga som skal til for å lage en bra film, er til stede. ( Penger, bra historie, folk som kan det de gjør osv.)

 

En annen ting er jo at det av mange blir kalt en World of Warcraft film... er vel ikke det? Mener å huske at det er en film basert på warcraft før WoW historien(e) i det hele tatt begynnte, så vær så snill og hold WoW utenfor!

 

For dere som ikke har hørt om warcraft før WoW kom, tenk på dette som en helt ny film. Nesten ingen ting av det dere assosierer med warcraft stemmer. (bortsett fra de små hintene av story dere får gjennom quests) Jeg foreslår at dere spiller Wc3(helst kanskje 1-2 også) for å få litt basis kunnskap før dere går berserk og slakter denne filmen,

 

Lo litt av deg lene, når du først slakter ideen om en warcraft film, for så å spørre hvem Thrall er... Blir litt som å si at lotr suger, for så å spørre hvem Aragorn er. Forresten, ja, Thrall er han orcen på ulven som du styrer i campaignen.

 

Helt enig med deg ovenfor her, syns det er rottent av Blizzard å legge den brae storylinen i warcraft inn i WoW... er jo logisk, men jeg gidder faen meg ikke å bruke x hundre timer på å farme, raide og generelt kaste bort tiden min på å få vite hva som skjer med Illidan. Ikke misforstå meg, WoW er et kjempe bra spill, men det blir dårlig med en gang de forventer deg at du skal kaste bort halve livet ditt for å komme til godsakene. Håper Blizzard tar hensyn til dette og mekker en Warcraft 4 en eller annen gang, som tar opp disse temaene på en ordentlig måte :D

Endret av SaNxo
Lenke til kommentar

baren en kjempe priketing. vis ikke historien handler om WoW. hvorofr ligger den da under WoW

 

 

jeg håper selv at filmen blir dritt bra. men jeg tror ikke den vil måle seg med ringenes herre. som film. kanskje den vil selge mer. men ikke en bedre film

Lenke til kommentar
"ZOMG! En warkrafft film?!? som i WoW!?!? LOLZOR NERD AS! DRITT FILM! Blir det om 40 nerder som raider da?!? HAHA"

 

Jeg skjønner ikke hvorfor idioter som dette i det hele tatt gidder å svare her? folk som ikke vet hva warcraft universet er?

 

Warcraft loren (historien, bakgrunnen) er utrolig fascinerende, og jeg tror det kan bli en kjempe film! kan så klart floppe helt, men de grunnleggende tinga som skal til for å lage en bra film, er til stede. ( Penger, bra historie, folk som kan det de gjør osv.)

 

En annen ting er jo at det av mange blir kalt en World of Warcraft film... er vel ikke det? Mener å huske at det er en film basert på warcraft før WoW historien(e) i det hele tatt begynnte, så vær så snill og hold WoW utenfor!

 

For dere som ikke har hørt om warcraft før WoW kom, tenk på dette som en helt ny film. Nesten ingen ting av det dere assosierer med warcraft stemmer. (bortsett fra de små hintene av story dere får gjennom quests) Jeg foreslår at dere spiller Wc3(helst kanskje 1-2 også) for å få litt basis kunnskap før dere går berserk og slakter denne filmen,

 

Lo litt av deg lene, når du først slakter ideen om en warcraft film, for så å spørre hvem Thrall er... Blir litt som å si at lotr suger, for så å spørre hvem Aragorn er. Forresten, ja, Thrall er han orcen på ulven som du styrer i campaignen.

 

Helt enig med deg ovenfor her, syns det er rottent av Blizzard å legge den brae storylinen i warcraft inn i WoW... er jo logisk, men jeg gidder faen meg ikke å bruke x hundre timer på å farme, raide og generelt kaste bort tiden min på å få vite hva som skjer med Illidan. Ikke misforstå meg, WoW er et kjempe bra spill, men det blir dårlig med en gang de forventer deg at du skal kaste bort halve livet ditt for å komme til godsakene. Håper Blizzard tar hensyn til dette og mekker en Warcraft 4 en eller annen gang, som tar opp disse temaene på en ordentlig måte :D

Helt enig, Jeg er helt besatt av WC3 historien, Selv synes jeg WoW ødelegger alt, har kanskje sagt det tidligere noen skjønner ikke hvorfor, noe jeg synes er litt rart. Om det kommer flere filmer synes jeg ikke dem skal blande inn WoW på noen måte, det blir litt for dumt. Dessuten vil jeg ikke at Illidan skal dø heller, han var favoritten min gjenom historien.

 

Synes det er ekstremt teit at folk KUN tenker World of Warcraft når dem hører om en Warcraft film, tragisk.

 

Hva skal filmen handle om a? noen som gjör Raid eller kanskje scarlelt monaestry. Eller enda verre en som gjör quests og plutselig dukker en fra motsatt side opp og dreper deg? hvordan kan entenn horde eller alliance vinne når alle kan bli ressurected? Selv om de dreper alle hordes eller allys kan shamans gjöre self ress.

 

Med andre ord dette kommer til å suge så hardt :thumbdown: Bruk heller budsjettet på å fiske dritt feil i spillet kanskje til og med cinematic quests med en ordentlig historie. Ikke bare drep 10 slanger. :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

 

Her er jo et levende bevis, Og Ress er noe som er i spillet, hvorfor tror du? Hvem ville spilt et MMO hvor når spilleren din dør så må du starte på nytt? Selvom det er sånn i spillet så sier ingenting i historien om noen av dem som resser, det sier seg selv hvis du gidder å tenke litt før du hiver deg i å skrive om hvor tragisk det vil bli.

Skjønner virkelig ikke at noen som helst kan tro at en film skal bli sånn, det er så ekstremt dumt. Eneste jeg kan tenke på som ville hatt det sånn er han Uwe Boll eller hva han heter.

Endret av Jimmarn
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Helt enig, Jeg er helt besatt av WC3 historien, Selv synes jeg WoW ødelegger alt, har kanskje sagt det tidligere noen skjønner ikke hvorfor, noe jeg synes er litt rart. Om det kommer flere filmer synes jeg ikke dem skal blande inn WoW på noen måte, det blir litt for dumt. Dessuten vil jeg ikke at Illidan skal dø heller, han var favoritten min gjenom historien.

 

Synes det er ekstremt teit at folk KUN tenker World of Warcraft når dem hører om en Warcraft film, tragisk.

 

Når jeg så du skrev det der tenkte jeg bare "Jøss". Jeg føler det på akkurat på samme måte :p Illidan er også min favoritt i historien og jeg skjønte ikke helt poenget med at han blir drept, hadde vært bedre om han hadde alliert seg med folka og kommet igjen i kampen mot arthas i WOTLK eller noe. Jeg irriterer meg også grufullt over at vi faktsik aldri får noen svar i WoW. Kun åpne veier. Hva skjer egentlig med alt det vi kjenner fra loren? Det blir helt feil i wow der alle veier er åpne.

 

Det jeg ville ha frem er: Jeg føler virkelig med deg!

 

Bøker hold fortsatt liv i den ordentlige loren :w00t:

Lenke til kommentar

Denne filmen har mulighet til å bli veldig bra, eller den kan bli en fiasko. Jeg spilte masse WoW og likte det godt, men historien er litt for tynn til at det kan bli en bra film. Derfor ser jeg positivt på at historien blir lagt til 1 år før WoW. Loren i Warcraft-universet er fantastisk og det er ikke uten grunn at det er laget så mange bøker med WC som utgangspunkt.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
kjipt at der er wow de skal lage en film til, d hadde vært mye bedre hvis det var foreksempel wc2 eller wc3. De spillene har i det minste en fantastisk historie, noe som wow ikke har.

Handlingen i filmen vil være fra tiden mellom WC3 og WoW, så da får du det vel nesten akkurat som du vil. Veldig spennende at de fyller gapet i historien der også, da tidsrommet mellom WC3 og WoW er ganske stort. Mye historie å ta av! :) Jeg gleder meg som en liten unge til filmen kommer. Med Blizzard bak spakene er det nødt til å bli episk!

Lenke til kommentar

Gleder meg stort, men det kan bli en dundrende fiasko, en god story tror jeg de lett får til, derimot effekter og slikt snacks kan bli en utfordring, spesielt siden de skal lage filmen med levende skuespillere. Hvordan de skal få til magi og diverse slag bekymrer meg også litt.

 

Blir det masse klisjeer og CGI i denne filmen blir det ufattelig trasig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...