Gå til innhold

Warcraft the Movie?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke med dere..men jeg så sinnsykt glad for at dem lager film av spillet. Med så stort budsjett så kan det faktisk ikke bli dårlig. Jeg har aldri sett en film som har kostet sinnsykt mye som er dårlig. Med et så stort budsjett så er det faktisk umulig å lage dårlig film med dagens teknologi.

 

Jeg viste at ringenes herre kom til å varme meg langt inn i sjelen, og jeg vet at det kommer denne til å gjøre også:)

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke med dere..men jeg så sinnsykt glad for at dem lager film av spillet. Med så stort budsjett så kan det faktisk ikke bli dårlig. Jeg har aldri sett en film som har kostet sinnsykt mye som er dårlig. Med et så stort budsjett så er det faktisk umulig å lage dårlig film med dagens teknologi.

 

Jeg viste at ringenes herre kom til å varme meg langt inn i sjelen, og jeg vet at det kommer denne til å gjøre også:)

9232626[/snapback]

 

Du har ikke satt Waterworld har du ? :p

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke med dere..men jeg så sinnsykt glad for at dem lager film av spillet. Med så stort budsjett så kan det faktisk ikke bli dårlig. Jeg har aldri sett en film som har kostet sinnsykt mye som er dårlig. Med et så stort budsjett så er det faktisk umulig å lage dårlig film med dagens teknologi.

 

Jeg viste at ringenes herre kom til å varme meg langt inn i sjelen, og jeg vet at det kommer denne til å gjøre også:)

9232626[/snapback]

 

Du har ikke satt Waterworld har du ? :p

9233447[/snapback]

 

waterworld sugde bajs!

Lenke til kommentar
kjipt at der er wow de skal lage en film til, d hadde vært mye bedre hvis det var foreksempel wc2 eller wc3. De spillene har i det minste en fantastisk historie, noe som wow ikke har.

9233636[/snapback]

 

Filmen er satt til tiden 1 år før World of Warcraft begynner, da mener jeg det blir i tiden like etter at Warcraft 3 slutter av.

Lenke til kommentar
Vel filmen blir utviklet av de samme som lagde batman og 300, så blir nok neppe noen fiasko. den har også budsjet på mere en 600 millioner kroner.

Selv gjetter de att den blir på størelse med ringenes herre, noe som ikke er umulig. folk er desperate etter eventyr filmer.

9233793[/snapback]

 

Jeg tenkte på kritiker-vis, 300 ble en kritiker-fiasko. Men for all del, dritkul idè er det. Elsker Warcraft loren. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...