Gå til innhold

Warcraft the Movie?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis det blir en oppfølger, håper jeg vi får se fra HORDE sin side.

 

Men det kommer nok aldri til å skje, siden Blizzard favoriserer alliance -.-

 

 

ikke sikkert at de favorisserer alliance.

 

“While my heart lies with the Horde and Thrall’s an interesting character, from a movie making standpoint, a blockbuster movie its a little rough to try and tell it from the perspective of this green looking dude.”

Endret av Andre88no
Lenke til kommentar

Hva skjer med det jævla hatet hele tida ? Blir så drit lei av å se de grinete svara her... " Det kan jo bli bra da " " INSTANT REPLY: NEI DET VET VI IKKE, SUGER PROLLY! "

Blod emo. Kutt ut.

Jeg er åpen for denna filmen jeg, ser ingen grunn til at den kan suge så hardt som alle vil ha det til.

Lenke til kommentar
Jeg gleder meg, og ingen veit om den blir god eller ikke. Ser ingen grunn til å diskutere dette i det hele tatt.

Nei, ingen vet om den blir god eller ikke. Men jeg tror vi trygt kan fastslå at den blir en økonomisk suksess, og dermed kan gi LotR litt konkurranse. Det er salgstallene som gjelder.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Vedder på at alle wow spillere ser den.. Da har vi noen millioner.. + vennene dems + de som vurderer wow + de som vil se om det er noe god film i det heletatt = ?

Lenke til kommentar
Hvis det blir en oppfølger, håper jeg vi får se fra HORDE sin side.

 

Men det kommer nok aldri til å skje, siden Blizzard favoriserer alliance -.-

 

 

ikke sikkert at de favorisserer alliance.

 

“While my heart lies with the Horde and Thrall’s an interesting character, from a movie making standpoint, a blockbuster movie its a little rough to try and tell it from the perspective of this green looking dude.”

Faktumet er at Horde og alliance er allierte på denne tiden, så vi får nok se Thrall, i hvertfall deler av filmen. Helt i starten, da Thrall (+Rexxar og gjengen) får hjelp av Jaina til å kjempe mot hennes far sine styrker. Blir spennende.

Lenke til kommentar
Hvis det blir en oppfølger, håper jeg vi får se fra HORDE sin side.

 

Men det kommer nok aldri til å skje, siden Blizzard favoriserer alliance -.-

 

 

ikke sikkert at de favorisserer alliance.

 

“While my heart lies with the Horde and Thrall’s an interesting character, from a movie making standpoint, a blockbuster movie its a little rough to try and tell it from the perspective of this green looking dude.”

Faktumet er at Horde og alliance er allierte på denne tiden, så vi får nok se Thrall, i hvertfall deler av filmen. Helt i starten, da Thrall (+Rexxar og gjengen) får hjelp av Jaina til å kjempe mot hennes far sine styrker. Blir spennende.

 

Hvem er Thrall? :ermm: Alliance er Blizzards favoritt. Min også men jeg spiller på horde gidder ikke å begynne på nyttt

Endret av Lene3
Lenke til kommentar

World of Warcraft har en passelig interesang historie om man leser lore books og ikke bare quest logs. Men det er tydelig for min del i alle fall at Blizzard har tatt 99% av inspirasjonen til Warcrafts histore fra Tolkien's verker. Ikke at det er noe negativt eller rart ettersom Tolkiens bøker om Middle Earth er annsett som opphavet til moderne fantasy.

 

Hvordan blir denne filmen? Kan bli bra. Det er en meget interesang historie i Warcraft som sagt og så fremst dette gjøres på en ordentlig måte er det ingen problemer at det kan bli en god film. Jeg har mine tvil på at det blir en Ringenes Herre, Peter Jackson hadde en mye dypere historie å ta av og gjennomførte filmen på et dypdenivå som er helt hinsides envær film jeg har sett. Mye takket være Weta studioene som Jackson hadde hjelp av. F.eks et beltespenn hadde flere detaljer enn man overhode kunne tenke seg til.

Og ikke bare det, kildematerielle som Jackson hadde å jobbe med var ufattelig detaljert og historien rundt Middle Earth mye mye mye dypere enn det Warcraft klarer å komme på selv om det og har en fantastisk historie.

 

Nå skal jeg ikke gjøre dette til en Ringenes Herre Vs Warcraft, men jeg har nå lest Silmarillion, Childrens of Hurin, Ringenes Herre og apendixene på alle 3 bøkene samt lest litt fra de ufullendte og tro meg, dypden i Tolkiens verden er massiv og der Warcraft er en brønn går Tolkien til Kina, snur, graver seg tilbake, snur og graver til Kina igjen. Det er sykt detaljert.

 

Så la oss krysse fingrene at selv med begrenset kildemateriell klarer de å lage en film som er like blodig som 300 og tilnærmet like engasjerende som Ringenes Herre. Da er en klassiker født.

Lenke til kommentar

Syntest man kunne kuttet bort 1/3 del av hver ringenes herre film. mye romantikk som er så overdreven at man blir kvalm. Holdt på og sovne opptil flere ganger i de scenene.

 

 

Liker ringenes herre veldig bra vist man ser bort fra det. Krigs scenene er bra laga og historien er bra.

 

 

Må også legge til at Orlando Bloom har en tendens til og ødlegge alle scenene han er i. To gode eksempler på dette er Ringenes Herre og Pirates of ca...

 

 

 

( beklager mye skrive feil er en smule overtrøtt... )

Lenke til kommentar
Hvem er Thrall? :ermm:

Thrall.

 

 

Håper virkelig at dette blir en filmatisert versjon av Warcraft 3. Det hadde, etter min mening, vært det beste.

Tror neppe denne filmen blir i nærheten så popluær som Ringenes Herre (regner nok med at de fleste ser på Warcraft som nerdete), men det betyr ikke at filmen ikke kan bli bra.

 

Er bare å krysse fingrene og håpe på at prosjektet ikke blir avlyst. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...