Gå til innhold

Warcraft the Movie?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vet ikke med dere..men jeg så sinnsykt glad for at dem lager film av spillet. Med så stort budsjett så kan det faktisk ikke bli dårlig. Jeg har aldri sett en film som har kostet sinnsykt mye som er dårlig. Med et så stort budsjett så er det faktisk umulig å lage dårlig film med dagens teknologi.

 

Hahahahahaha!

Lenke til kommentar

Om filmen blir bra eller dårlig kan jeg ikke uttale meg noe om. Men økonomisk sett så tror jeg den blir en stor suksess.

De som spiller WoW kommer til å se den. De som har sluttet med WoW kommer til å se den. De som har spilt Warcraft osv.

Jeg tror til og med "wow suger azz"-folk kommer til å se den.

 

Den kommer til å tjene mye på navnet.

Lenke til kommentar

Hva skal filmen handle om a? noen som gjör Raid eller kanskje scarlelt monaestry. Eller enda verre en som gjör quests og plutselig dukker en fra motsatt side opp og dreper deg? hvordan kan entenn horde eller alliance vinne når alle kan bli ressurected? Selv om de dreper alle hordes eller allys kan shamans gjöre self ress.

 

Med andre ord dette kommer til å suge så hardt :thumbdown: Bruk heller budsjettet på å fiske dritt feil i spillet kanskje til og med cinematic quests med en ordentlig historie. Ikke bare drep 10 slanger. :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Fail.

 

Historien er vel satt til ett år før WoW "historien" startet? Og at det er en film som bygger på Warcraft historien betyr ikke at det blir en film om WoW. ;)

 

Hvis du snakker om det Lurve sa, så failer du. Warcraft historien betyr ikke WoW historien. To helt forskjellige ting.

 

Forøvrig syns jeg at en animasjonsfilm ville vært best. Og historien blir sikkert knall bra siden det er Warcraft lore :love:

 

Bare kjedelig at det er alliance perspektiv.

Lenke til kommentar
Hva skal filmen handle om a? noen som gjör Raid eller kanskje scarlelt monaestry. Eller enda verre en som gjör quests og plutselig dukker en fra motsatt side opp og dreper deg? hvordan kan entenn horde eller alliance vinne når alle kan bli ressurected? Selv om de dreper alle hordes eller allys kan shamans gjöre self ress.

 

Med andre ord dette kommer til å suge så hardt :thumbdown: Bruk heller budsjettet på å fiske dritt feil i spillet kanskje til og med cinematic quests med en ordentlig historie. Ikke bare drep 10 slanger. :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

 

Gidd å les mer enn to poster over deg?

Lenke til kommentar
Fail.

 

Historien er vel satt til ett år før WoW "historien" startet? Og at det er en film som bygger på Warcraft historien betyr ikke at det blir en film om WoW. ;)

 

Hvis du snakker om det Lurve sa, så failer du. Warcraft historien betyr ikke WoW historien. To helt forskjellige ting.

 

Forøvrig syns jeg at en animasjonsfilm ville vært best. Og historien blir sikkert knall bra siden det er Warcraft lore :love:

 

Bare kjedelig at det er alliance perspektiv.

Snakket til Lene3, og det du sa var vel det jeg prøvde å si.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...