Gå til innhold

Nå er jeg lei Spillmagasinet!


Anbefalte innlegg

Før jeg begynner, detta er mine meninger ;)

 

Jeg er så forbanna lei Spillmagasinet! Hva er det med at 2/3 av nyhetene der er noe om Xbox 360? Er de sponsa av Microsoft eller noe? Syns nesten de bare kommer med nyheter rundt 360'n jo! Såklart har de litt Wii og Playstation 3 her og da, men... Kanskje det er bare meg.... også, forresten, jeg begynner å bli lei all reklamen der, og på toppen: filmene der funker ikke hos meg :hrm:

 

EDIT: Har slutta å bruke de ja :ermm:

 

Go Gamer.no, go! :)

Endret av KoffeinKanin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ang Spillmagasinet er jeg enig i at de har mye artikler om MS sine utgivelser, men forsåvidt helt greit så lenge de henger så lenge etter andre nettsider at jeg aldri bruker den. Alle sider må jo få ha sin egen profil og så får det være opp til hver enkelt av oss om vi liker å bruke den;)

Endret av ttt
Lenke til kommentar

Fjernet et utall sytete innlegg om nynorsk på Gamer.no fordi:

 

a) Det er et sidestilt skriftspråk i Norge, og det vil være nynorsk å lese på Gamer.no oss så lenge Øystein Furevik (eller en annen nynorskskribent) jobber her. Dette er ikke et tema oppe til debatt.

b) Nynorsk på Gamer.no har ingen verdens ting med trådens utgangspunkt å gjøre.

Lenke til kommentar
Fjernet et utall sytete innlegg om nynorsk på Gamer.no fordi:

 

a) Det er et sidestilt skriftspråk i Norge, og det vil være nynorsk å lese på Gamer.no oss så lenge Øystein Furevik (eller en annen nynorskskribent) jobber her. Dette er ikke et tema oppe til debatt.

b) Nynorsk på Gamer.no har ingen verdens ting med trådens utgangspunkt å gjøre.

9210739[/snapback]

Hehe, nei :wee:

 

Syns bare nynorsk er digg å lese jeg, legger ikke merke til forskjellen engang lenger :)

Lenke til kommentar
Før jeg begynner, detta er mine meninger ;)

 

Jeg er så forbanna lei Spillmagasinet! Hva er det med at 2/3 av nyhetene der er noe om  Xbox 360? Er de sponsa av Microsoft eller noe? Syns nesten de bare kommer med nyheter rundt 360'n jo! Såklart har de litt Wii og Playstation 3 her og da, men... Kanskje det er bare meg.... også, forresten, jeg begynner å bli lei all reklamen der, og på toppen: filmene der funker ikke hos meg  :hrm:

 

EDIT: Har slutta å bruke de ja  :ermm:

 

Go Gamer.no, go!  :)

9209512[/snapback]

 

 

Jeg leser ikke Spillmagasinet (holder meg til gamer.no), men at de skriver mest om 360 kan kanskje ha noe med antall spill tilgjengelig til de forskjellige konsollene? Jeg prøver ikke å gjøre dette til en ps3 vs 360 tråd, men det er vel langt flere utgitte og kommende spill til 360 så langt. Dermed mer å skrive om i forhold til 360. Kvantitet lover riktig nok ikke kvalitet.

 

Off topic: Nynorsk er bra, fortsett med det, bare vi slipper å skrive nynorsk i forumet :)

Lenke til kommentar
Før jeg begynner, detta er mine meninger ;)

 

Jeg er så forbanna lei Spillmagasinet! Hva er det med at 2/3 av nyhetene der er noe om  Xbox 360? Er de sponsa av Microsoft eller noe? Syns nesten de bare kommer med nyheter rundt 360'n jo! Såklart har de litt Wii og Playstation 3 her og da, men... Kanskje det er bare meg.... også, forresten, jeg begynner å bli lei all reklamen der, og på toppen: filmene der funker ikke hos meg  :hrm:

 

EDIT: Har slutta å bruke de ja  :ermm:

 

Go Gamer.no, go!  :)

9209512[/snapback]

 

Grunnen til at det tippa over for deg var vel at de kom med nyheter om de beste 360 spillene akkurat nå, men da fikk du kanskje ikke med deg at de sa at de skulle komme med nytt til ps3 og wii med en uke mellomrom...

 

Jeg er storfornøyd med siden bortsett fra det at man ikke må ha egen profil for å skrive i kommentarfeltet (sånn at man kan bli banna for å skrive dritt som nesten alle gjør) og det at de ga drømmefall 3. Grunnen til at de kommer med flest 360 nyheter er vel fordi at den maskinen har mest spill på markedet for øyeblikket, det er ikke nødvendig å bli hissig av den grunn.

 

Jeg synes at gamereactor er en mye dårligere side som gir helt forferdelige karakterer til spill som oftest. Grunnen til at du ikke kan se filmer kan være at media player plugin ikke virker på firefox eller operan din eller at mcafee eller norton blokkerer filmer fra å bli vist der.

 

edit: og Frode har flyttet over til gamereactor hvis jeg husker riktig.

Endret av gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...