Gå til innhold

Hvor mange bæreposer går inni en bærepose?


Newt32

Hvor mange poser tror du det går inni en pose?  

138 stemmer

  1. 1. Hvor mange poser tror du det går inni en pose?

    • Under 50
      0
    • 50 - 100
      7
    • 100 - 500
      34
    • 500 - 1000
      36
    • 1000 - 2000
      38
    • 2000 - 4000
      13
    • 4000 - 8000
      3
    • Over 8000
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor mange vakuumerte bæreposer, rett fra fabrikken, går inni en bærepose?

 

Så, det første jeg tenkte jeg skulle gjøre var å brette alle posene en gang, i to. Her ser du utgangspunktet:

 

pos1.jpg

Trykk på bildet for større versjon.

 

 

Etter jeg bretta de over:

 

pos2.jpg

 

 

De gikk faktisk fint inni en pose. Og nå er det nøyaktig 398 poser inni den posen. (Retard kompisen min tok en, og brukte en til å ha posene i.)

 

pos3.jpg

 

 

Bilde av posene inni posen:

 

pos4liten.jpg

 

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare gå på butikken og spørre butikksjefen eller lignende om du kan låne posene deres til ett eksperiment? Gjør det i butikken så veit dem att du ikke stikker.

 

Om de spør hvorfor du skal gjøre det så kan du jo gi h*n en link hit :)?

 

Utrolig dumt og kjøpe ca 1000 poser til ingen nytte :)

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke bare gå på butikken og spørre butikksjefen eller lignende om du kan låne posene deres til ett eksperiment? Gjør det i butikken så veit dem att du ikke stikker.

 

Om de spør hvorfor du skal gjøre det så kan du jo gi h*n en link hit :)?

 

Utrolig dumt og kjøpe ca 1000 poser til ingen nytte :)

Jo, sant nok. Men det er for mye stress for meg. Er ganske lat av meg. Pluss at jeg allerede har kjøpt poser, hvis du ikke allerede hadde fått det med deg...

 

Poser kan jo være nyttig hvis man bare bruker fantasien :D

Lenke til kommentar

Jeg mener enda att du har alt for få poser, Synd jeg drar på ferie i morgen ellers skulle jeg gått ned på butikken her jeg bor og sjekket selv :)

 

Lat av deg? Hmm det krever mer og kjøpe de posene, bære de hjem for og så begynne enn og bare gjøre det i butikken og slippe å bære de hjem :)

Lenke til kommentar
Jeg mener enda att du har alt for få poser, Synd jeg drar på ferie i morgen ellers skulle jeg gått ned på butikken her jeg bor og sjekket selv :)

 

Lat av deg? Hmm det krever mer og kjøpe de posene, bære de hjem for og så begynne enn og bare gjøre det i butikken og slippe å bære de hjem :)

Jeg har 800 bæreposer. Som jeg kjøpte på Rema 1000. Får jeg tak i 400 til har jeg 1200 poser...

 

Tror du virkelig de lar en random fyr sitte på butikken og stappe poser i bæreposer? Hva tror du kundene tenker? Jeg tar bare plass pluss at jeg ser ut som en idiot der jeg står med et kamera og har en photoshoot med poser... Tenkte du at jeg skulle gjøre det på lageret eller? Må sikkert snakke med sjefen på butikken også, og det er ikke sikkert h*n er der engang. Jeg er av den typen som liker å handle ting kjapt: Gikk bare inn og sa at jeg skulle ha to pakker med bæreposer. De tok de frem og slo de inn. Ferdig med det. Drar jeg hjem kan jeg gjøre det når som helts også, har ingen begrensninger på tid. Har mye jobb selv så det passer bare når det passer for meg.

 

Dessuten har jeg alledere bært de hjem. Gjort er gjort. Jesus.

Endret av Newt32
Lenke til kommentar
Ja, det må jeg si, her har det virkelig gått unna! Det tok jo bare så vidt over to år...  :tease:

Hehe ja. Det var kanskje litt feil formulert. Men mente i forhold til det med å handle. Liker ikke å bruke så utrolig lang tid på en butikk. Og noe av det verste jeg vet er at folk venter på meg, står en laaaaang kø bak meg, så er det min feil at de må vente lenger.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...