Gå til innhold

Hvor mange bæreposer går inni en bærepose?


Newt32

Hvor mange poser tror du det går inni en pose?  

138 stemmer

  1. 1. Hvor mange poser tror du det går inni en pose?

    • Under 50
      0
    • 50 - 100
      7
    • 100 - 500
      34
    • 500 - 1000
      36
    • 1000 - 2000
      38
    • 2000 - 4000
      13
    • 4000 - 8000
      3
    • Over 8000
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Posene er jo egentlig ikke gratis, heller ikke på ICA maxi. Det er bare noen butikkansatte som slurver med å slå dem inn.

9156714[/snapback]

 

Jo, på Ica Maxi i Kristiansand er de det, der ligger de etter kassa, så tviler vel på at en skal pakke ferdig å så betale for hvor mange poser en har brukt etterpå.

Men ellers er det en del slurv på å slå inn poser, merker det sjøl når æ jobber på Joker, er en del ganger det glemmes å slå de inn.

Lenke til kommentar

Clas Ohlson er tingen for gratise poser. Etter kassa så ligger det pappesker med poser som du kan forsyne deg av for å legge varene du har kjøpt i, men dog, det er neppe noen som passer på om du tar mer enn det du egentlig trenger ;)

 

tipper ca 700 stk

Endret av egzeth
Lenke til kommentar
Er det ikke snart noen som tar fatt på dette prosjektet?
Vel jeg har jo tenkt å gjennomføre det når jeg har råd, som sagt. Grunnen til at jeg lagde tråden før jeg hadde råd, var fordi folk kanskje skulle støtte prosjektet :wee:

 

Man kan også utvide posen litt med hendene right?

tenker på og dra plasten til sidene? :dribble:

Nei. Posen må jo være i sin "orginale form".
Lenke til kommentar
Er det ikke snart noen som tar fatt på dette prosjektet?
Vel jeg har jo tenkt å gjennomføre det når jeg har råd, som sagt. Grunnen til at jeg lagde tråden før jeg hadde råd, var fordi folk kanskje skulle støtte prosjektet :wee:

 

Du har ikke noen foreldre som kan støtte prosjektet da? Du kan bare si at det går til et veledig formål. :roll:

Lenke til kommentar
Pleier å betale for varene(3-4) for så å spørre om en pose rett etter jeg har betalt, sparer 50 øre :wee:

9166735[/snapback]

 

Sitter selv i kassa, å HATER folk som er sånn som deg! Er for det meste pensjonister å drittunger, men mye annet rart å som gjør det. Er så irriterandes når posane ligger pent å synlig foran kassa at en ikke bare kan ta da! :mad:

Lenke til kommentar
Sitter selv i kassa, å HATER folk som er sånn som deg! Er for det meste pensjonister å drittunger, men mye annet rart å som gjør det. Er så irriterandes når posane ligger pent å synlig foran kassa at en ikke bare kan ta da! :mad:

9173594[/snapback]

Er jo dykkar jobb å spørre om vi vil ha pose :thumbdown:

Lenke til kommentar
Pleier å betale for varene(3-4) for så å spørre om en pose rett etter jeg har betalt, sparer 50 øre :wee:

9166735[/snapback]

 

Sitter selv i kassa, å HATER folk som er sånn som deg! Er for det meste pensjonister å drittunger, men mye annet rart å som gjør det. Er så irriterandes når posane ligger pent å synlig foran kassa at en ikke bare kan ta da! :mad:

9173594[/snapback]

 

Ligger de foran kassa hos dere? Det er fyren bak kassa som fisker opp posene bak et hjemmested her, men på Polet er posene gratis, da ligger ved enden av kassa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...