Gå til innhold

HWRadio - DJs og musikk

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helvete, nå har jeg funnet ut hvordan man kan streame med Traktor! Det er ikke helt feilfritt ennå, men det er lyd ihvertfall! Skal si ifra når jeg får det til å funke perf!

Skrevet
Helvete, nå har jeg funnet ut hvordan man kan streame med Traktor! Det er ikke helt feilfritt ennå, men det er lyd ihvertfall! Skal si ifra når jeg får det til å funke perf!

KONGE!

Kanskje VCI'n min får litt mer spilletid da :D

Skrevet

Okei, fant en ganske grei måte å gjøre det på uten kvalitetstap, det eneste er at det går ca. 20 sek fra man spiller noe til det kommer på radioen, altså ca 20 sek delay.

Jeg skal lage ei lita guide etterhvert, men nå er det natta!

Skrevet

Vi brukte mye Traktor under HWLive :)

Skrevet

Ja, men vi hadde en ganske spes setup da.

En PC med Traktor, master ut via en mixer ut fra mixeren og inn i neste PC som streamet Line-In til serveren i Nederland, så vi streamet ikke direkte fra Traktor :)

Skrevet

Har tenkt på å dele dette med dere lenge. Kan funke fint som stemmegenerator, inntil den dagen dere får et kvinnevesen med sexy stemme til å gjøre den samme jobben. Gode muligheter til å leke og lage skravling, kødd, jingles, whatever :new_woot:

Sitepal.com

Skrevet (endret)

Hiphop spilles i skrivende stund! Er tilstede på irc. :)

Edit; spillinga avbrytes grunnet ingen lyttere.

Endret av Onyx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...